کد خبر : 308520
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 فروردین 1405 - 22:47
-

پیام تبریک سن‌ایچ ساوه به مناسبت قهرمانی باشگاه گیتی‌پسند

پیام تبریک سن‌ایچ ساوه به مناسبت قهرمانی باشگاه گیتی‌پسند

مدیرعامل سن‌ایچ ساوه در پیامی قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، داوود باقری مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ ساوه در پیامی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ‌برتر را به گیتی‌پسند اصفهان تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: باشگاه فوتسال سن‌ایچ ساوه، کسب عنوان قهرمانی باشگاه گیتی‌پسند را در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور صمیمانه تبریک می‌گوید. نمایش قدرتمندانه، هماهنگی تیمی و روحیه جنگندگی بازیکنان و کادر فنی گیتی‌پسند در طول فصل، شایسته این افتخار بزرگ بود.
برای باشگاه گیتی‌پسند و هواداران پرشورش آرزوی تداوم موفقیت و سربلندی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی داریم. امیدواریم همواره شاهد رقابت‌هایی سالم، تماشاگرپسند و مملو از اخلاق‌مداری میان تیم‌های لیگ‌برتری باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.