اختصاصی Fut5al/ شیوه برگزاری ادامه لیگ دسته دوم مشخص شد

شیوه برگزاری لیگ دسته دوم اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در جلسه ای که به صورت وبینار و آنلاین با حضور مدیران تیم های صعود کننده به مرحله دوم لیگ دسته دوم برگزار شد شیوه برگزاری ادامه این رقابت ها تشریح شد.
بر اساس تصمیم سازمان لیگ، دو سناریو برای برگزاری مرحله دوم در نظر گرفته شده است. در سناریوی اول تیم ها بر اساس جغرافیای استانی دسته بندی شده و دو تیم اول و دو تیم دوم از بازی های مرحله اول در هر گروه قرار می گیرند که با برگزاری با این شیوه ۶ تیم به لیگ دسته اول صعود می کنند؛ چهار تیم اول هر گروه و دو تیم دوم برتر که از دل بازی های مجتمع بین چهار تیم دوم خارج می شوند.
در سناریوی دوم بازی ها فارغ از جایگاه جغرافیایی تیم ها و بر اساس سیدبندی در ۴ گروه ۴ تیم برگزار می شود و تنها ۴ تیم صدرنشین به لیگ دسته اول صعود می کنند.
قرار است مدیران باشگاه ها پس از همفکری یکی از این دو شیوه را انتخاب کنند و طی روزهای آتی قرعه کشی مرحله دوم برگزار شود.
مرحله دوم این رقابت ها حدود ۲۰ روز دیگر و از اواخر اردیبهشت ماه استارت می خورد.
برچسب ها :لیگ دسته دوم فوتسال
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰