کد خبر : 308620
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اردیبهشت 1405 - 9:04
-

توافق دو ستاره مس با گهرزمین

توافق دو ستاره مس با گهرزمین

تیم گهرزمین سیرجان با دو ستاره ملی پوش به توافق رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم گهرزمین سیرجان پس از تمدید قرارداد با ۵ ستاره ملی پوش خود، دیروز با باقر محمدی دروازه بان گیتی پسند نیز به توافق رسید. حالا شنیده ها حاکی از توافق این باشگاه با دو ستاره مس سونگون است.

بر اساس شنیده ها مهدی مهدی خانی و سجاد یوسف خواه دو ملی پوش مس سونگون با این تیم به توافق رسیدند و در آستانه امضای قرارداد هستند.

پایگاه خبری فوتسال پیش از این از شانس بالای حمید بی غم برای هدایت تیم گهرزمین نیز خبر داده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.