رعدی:شکست مقابل گیتی پسند طبیعی بود/همه سوت های داور به ضرر ما بود/دروازه بان آنها روز خوبی داشت
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی پس از دیدار تیمش با گیتی پسند گفت:شکست برابر گیتی پسند صدرنشین با بازیکنان ملی پوش طبیعی است و انتظار شکست در برابر این تیم را داشتیم.بازیکنان ما هم موقعیت های زیادی را از دست دادند و تیمی که این همه موقعیت گل را از دست می دهد،




























