انصاریفرد: کشاورز هنوز هم میتوانست در تیم ملی بازی کند/ باید به شکل شایسته از فوتسالیها تقدیر کرد
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسن انصاریفرد در سال ۲۰۰۳ برای اولین بار بود که محمد کشاورز را به تیم ملی فوتسال ایران دعوت کرد. کاپیتان تیم ملی فوتسال پس از ۱۳ سال امروز تصمیم به خداحافظی از بازیهای ملی گرفت. این موضوع بهانهای شد تا با اولین مربی محمد کشاورز هم صحبت شویم. انصاریفرد




























