کد خبر : 77974
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 - 20:06
-

گارسیا از ویتنام خداحافظی کرد

گارسیا از ویتنام خداحافظی کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برنو گارسیا از تیم ملی فوتسال ویتنام خداحافظی کرد. گارسیا اواخر سال ۲۰۱۴ جانشین سرجیو گرگلی ایتالیایی شد و توانست ویتنام را برای نخستین بار در سال ۲۰۱۶ به جام‌جهانی هدایت کند. برونو خوره گارسیا فورموسو متولد ۱۹۷۴ است. این مربی که سابقه کار با تیم ملی پرو را نیز در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برنو گارسیا از تیم ملی فوتسال ویتنام خداحافظی کرد. گارسیا اواخر سال ۲۰۱۴ جانشین سرجیو گرگلی ایتالیایی شد و توانست ویتنام را برای نخستین بار در سال ۲۰۱۶ به جام‌جهانی هدایت کند. برونو خوره گارسیا فورموسو متولد ۱۹۷۴ است. این مربی که سابقه کار با تیم ملی پرو را نیز در کارنامه دارد، همزمان با تیم ملی ویتنام در سمت سرمربی‌گری تیم فوتسال تای‌سون‌نام این کشور نیز فعالیت می‌کرد.

گارسیا از ابتدا هدف خود را حضور در جمع تیم‌های برتر آسیا و راه‌یابی به جام‌جهانی عنوان کرده بود. این مربی اسپانیایی در متن استعفانامه خود هیچ اشاره‌ای به علت این درخواست نکرده است و تنها عنوان کرده که درخواست جدایی و قطع همکاری دارد.

فورموسو با تیم ملی ویتنام توانست به مقام چهارمی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۶ دست پیدا کند و با تیم ملی ویتنام به جمع ۱۶ تیم برتر جام‌جهانی ۲۰۱۶ صعود کند. همچنین این مربی با تیم فوتسال تای‌سون‌نام به مقام سومی جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ دست پیدا کرد.

از بائو کوان نگوین، شماره ۱۰ و کاپیتان تیم ملی ویتنام به عنوان جانشین موقت گارسیا یاد می‌شود. ویتنام از ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) در چارچوب مسابقات جنوب شرق آسیا به مصاف حریفان خود در گروه A آن مسابقات خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.