کد خبر : 9684
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 شهریور 1393 - 9:22
-

زاهدی:بازی مقابل دبیری کار سختی بود

زاهدی:بازی مقابل دبیری کار سختی بود
بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم اظهار کرد: بازی سختی مقابل تیم خوب دبیری داشتیم .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی زاهدی بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم اظهار کرد: بازی سختی مقابل تیم خوب دبیری داشتیم و با توجه به این که تیم دبیری سال گذشته قهرمان لیگ شده بود و در بازی های آسیایی هم حضور داشت بازی مقابل این تیم خوب کار سختی بود که با تلاش بازیکنان موفق شدیم این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: در چند روز گذشته با تمرینات خوب و منظمی که داشتیم و با هماهنگی بین بازیکنان در داخل زمین موفق شدیم تیم خوب دبیری را شکست دهیم و کار خودمان را برای قهرمانی در نیم فصل آسان کنیم.

زننده یکی از سه گل ماهان تندیس در برابر دبیری تصریح کرد: تیم ماهان تندیس قم امروز بهتر از دبیری بازی کرد و در ضد حملات موفق شدیم به گل برسیم و سه امتیاز مهم را از این بازی به قم ببریم.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال دبیری تیم بزرگی است و این تیم امروز هم بد نبود ولی تیم ما عملکرد بهتری داشت و خوشحالیم که مقابل این تیم بزرگ به پیروزی رسیدیم.

وی تاکید کرد: تیم ماهان امسال با اضافه شدن امیر شمسایی به عنوان سرمربی تیم همه ی بازیکنان تلاش می کنند تا مقام قهرمانی را بدست بیاوریم و دل هواداران خودمان را شاد کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال ایران یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸

غرور داره تو مصاحبه ی این جوون موج میزنه ، آقا پسر خوب تازه ۴ تا بازی بردیم ، یادت نره فصلی که صبا نماینده ی قم بود تا روز آخر صدر نشین لیگ بودیم ولی هفته ی آخر گیتی قهرمان شد … ایشالا بچه ها مصدوم نشن و با تمام قوا تمرین کنید برای قهرمانی فقط و فقط باید زحمت کشید تمااااام …