کد خبر : 265924
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 11:17
-

پنج کشور پیگیر برگزاری جام باشگاه های آسیا

پنج کشور پیگیر برگزاری جام باشگاه های آسیا

۵ کشور صاحب فوتسال آسیا به دنبال برگزاری جام باشگاه های آسیا هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، همه گیری کرونا انگار فرصت خوبی به کنفدراسیون فوتبال آسیا داد تا قید برگزاری جام باشگاه های فوتسال آسیا را بزند.رقابت هایی که بدون تردید انگیزه مضاعفی برای باشگاه های فوتسال بود.

با پایان همه گیری کرونا رقابت های فوتسالی از سر گرفته شد اما خبری از جام باشگاه های آسیا نشد. مهدی تاج که ریاست کمیته فوتسال آسیا را بر عهده دارد پیش از این از برگزاری قطعی این رقابت ها خبر داد اما فعلا که چنین چیزی عملی نشده است.

هفته گذشته و پس از اعلام نتیجه جلسه کمیته فوتسال آسیا و عدم برگزاری جام باشگاه های آسیا، باشگاه گیتی پسند اعلام کرد از تیمداری در فوتسال انصراف خواهد داد اما در پی آن اعلام شد که در تماس های صورت گرفته با این باشگاه، بر برگزاری این رقابت ها تاکید شده است.

شنیده می شود ۵ کشور ایران، ژاپن، ویتنام، تایلند و ازبکستان به شدت پیگیر برگزاری این رقابت ها هستند و در صدد راضی کردن سایر اعضای کمیته فوتسال آسیا هستند تا به برگزاری این رقابت ها رای بدهند.

شنیده می شود کنفدراسیون فوتبال آسیا بودجه ای برای برگزاری این رقابت ها در نظر نگرفته و قرار است در صورت تجدید نظر در برگزاری این رقابت ها، جام باشگاه های آسیا به صورت منطقه ای و با هزینه باشگاه ها برگزار شود.

منبع: سایت باشگاه سفیر گفتمان تهران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸

شرم آوره برای مالزی. یک مقایسه ساده: ۱- کاروان تیمهای فوتبال بین ۵۰ تا ۷۰ نفر ولی فوتسال بین ۲۰ تا ۳۰ نفر (شامل بازیکن مربی داور و همراهان) ۲- تعداد تیمها در باشگاهی ۸ تا ۱۲ و در ملی ۱۶ برای فوتبال ملی ۲۴ و مقدماتی ۴۶ کشور باشگاهی بیش از ۳۰ تیم ۳- زمان برگزاری فوتبال ملی یک ماه و باشگاهی بین هشت تا ده هفته در طول سال ولی فوتسال ملی ۱۲ روز و باشگاهی نهایتا ده روز . ۴- ورزشگاه و هتل : فوتبال متعدد حداقل ۶ ورزشگاه بیش از ۳۰ هزارنفره فوتسال حداکثر دو سالن چندهزارنفره. هتل فوتبال چندین هتل برای فوتسال نهایتا ۱ تا ۲ هتل. ۵- با این تفسیر هزینه برگزاری یک تورنمت فوتسال برای afc کمتر از یک دهم تورنمت های فوتبال است………………. خجالت آور شرم آور و مشمئزکننده است که تمام مسابقات فوتسال تعطیل شده. جوانان مردان تعطیل و زنان اصلا برگزار نشده. باشگاهی مردان تعطیل و زنان اصلا. ملی مردان و زنان هم شده چهارسال یبار.