کد خبر : 96164
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1396 - 15:58
-

سلیمانی: هر دو بازی نماینده قم در لیگ برتر برگزار می شود

سلیمانی: هر دو بازی نماینده قم در لیگ برتر برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که هیات فوتبال استان قم اعلام کرده دو بازی نمایندگان این تیم در لیگ برتر فوتسال که قرار است امروز و فردا مقابل تیم های گیتی پسند اصفهان و مقاومت قرچک ربرگزار شود به دلیل مخالفت شواری تامین امنیت استان لغو شده دبیر سازمان لیگ از قطعی بودن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که هیات فوتبال استان قم اعلام کرده دو بازی نمایندگان این تیم در لیگ برتر فوتسال که قرار است امروز و فردا مقابل تیم های گیتی پسند اصفهان و مقاومت قرچک ربرگزار شود به دلیل مخالفت شواری تامین امنیت استان لغو شده دبیر سازمان لیگ از قطعی بودن برگزاری این بازیها خبر داد.

کاظم سلیمانی در خصوص اینکه گفته می‌شود دیدار امروز هیئت فوتبال استان قم با گیتی‌پسند و مسابقه فردای دیدار آتلیه طهران قم – مقاومت قرچک لغو شده است، اظهار داشت: تمام مسابقات این هفته به جز دیدار پارسیان شهر قدس و شهرداری ساوه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نماینده هیئت فوتبال استان قم در دفتر من حضور داشت و کارت بازی‌ها را به او دادیم تا بعد از ظهر بازی‌ها برگزار شود. همانطور که گفتم تمام دیدارها طبق برنامه امروز و فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی m چهارشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

فقط و فقط برو از فوتسال لطفا..تا از این بیشتر گند نزدی