کد خبر : 266166
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 9:23
-

تمجید سرمربی تیم ملی از وزیر ورزش و جوانان

تمجید سرمربی تیم ملی از وزیر ورزش و جوانان

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هاشمی به ما قول داد برای بازی فینال به محل برگزاری مسابقات بیاید و به قولش هم وفا کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی در خصوص قهرمانی ایران در فوتسال قهرمانی آسیا گفت: وقتی نتایج انقدر نزدیک است و تیم‌های جدید در آن موفق هستند یعنی سطح مسابقات بالا بوده . در جام جهانی اسم‌های جدید از قاره‌های جدیدی می‌شنویم و این نشان می‌دهد کار سختی داریم. اگر فضا، فضای مناسبی باشد بچه‌های ما کار بزرگی می‌کنند.

وی در خصوص بازی مقابل تایلند افزود: من در سال ۲۰۰۸ به عنوان بازیکن قهرمان شدم و امسال به عنوان سرمربی این جام را گرفتم. حس بازی مقابل تماشاگر را دوست دارم. در بازی فینال ۱۵ هزار نفر در ورزشگاه بودند که این مساله را دوست دارم و بچه‌های تیم هم خوب کار کردند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد ادامه همکاری خود توضیح داد: باید با فدراسیون صحبت کنیم. قبل از عید با من در خصوص قرارداد صحبت کردند. گفتم اگر قهرمان شدیم خیلی شیک درباره قرارداد صحبت می‌کنم. در غیر این صورت خودم می‌روم. فدراسیون مختار است هر تصمیمی دوست دارد می‌تواند اتخاذ کند.

شمسایی در خصوص حضور هاشمی در ورزشگاه برای دیدار فینال عنوان کرد: وزیر ورزش رفتار فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد. به ما قول داد در صورت حضور در فینال کنار ما باشد و به قولش وفا کرد. این مساله نشان داد کنار هم بودن یعنی قهرمانی.

 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۴۹

تو هم نشان دادی ، فقط پاچه خواری