کد خبر : 266146
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 13:09
-

بازیکنان تیم ملی فوتسال برای قهرمانی در آسیا چقدر پاداش گرفتند؟

بازیکنان تیم ملی فوتسال برای قهرمانی در آسیا چقدر پاداش گرفتند؟

تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار توانست قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و اعضای آن تا کنون مبلغی را برای پاداش، دریافت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال کشورمان هفته گذشته توانست در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴، تایلند را با نتیجه چهار بر یک از پیش رو بردارد و برای سیزدهمین بار قهرمان قاره کهن شود.

گفته می‌شود به هر یک از اعضای تیم ملی فوتسال ایران در طول مسابقات جام ملت‌های آسیا حدود ۱۳۰ میلیون تومان از سوی فدراسیون فوتبال پاداش داده شده است. البته فدراسیون فوتبال به آنها قول داده تا مبلغی اضافه بر این پاداش نیز بپردازد اما هنوز خبری از آن نیست.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم پاداش اصلی اعضای تیم ملی فوتسال برای قهرمان آسیا چقدر است و آیا این پاداش در خور تیمی که برای ایران افتخار آفرینی کرده است یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Ali دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳

برای هر نفر ۱۴۰میلیون

علی دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸

خیلی خوب است نصفش زیادی است

امید چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۱۳

تو چه کار کردی

مصطفى افشارى دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰

تیم ملى فوتسال تاجیکستان فقط از طرف رییس جمهور بلافاصله ١٠٠ هزار دلار پاداش گرفتن معادل ۶ میلیارد تومان، پاداش فدراسیون فوتبال تاجیکستان و ارگانهاى دیگه جدا هست

منصور ال براهیم سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم.بنظربنده درمقابله پولایی که به بازیکنانه فوتباله چمنی میدهند صدوسی ملیون تومان پولی نیست .رشته هایی هماننده کشتی وفوتسالند که همیشه دراسیا وجهان برای میهنمان افتخارکسب میکنند وکمترین پاداشامیگیرند وفدراسیون باید قدره تیمه فوتسالمونابدونه وحقشان رابدهد .شماببینید عربها واسه فوتسالشون چه پولهایی پرداخت می‌کنند وما درمقابل بااین مبالغه ناچیز باعث می‌شویم که بازیکنان افسرده بشن واونطورکه باید نسبت به زحمتی که میکشن پاداش دریافت کنند فدراسیون کم کاری می‌کند وباعث افته تیم می‌شود.لذا خواهش میکنم نسبته به تیم فوتسال وافتخاری که برای میهنمان کسب کرده قدرشناس باشند وپاداشی درخوره تیمه اول آسیا به ایشان داده شود.باتشکر⚘️⚘️⚘️