کد خبر : 101191
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1396 - 15:31
-

امتیاز دانشگاه آزاد به شاهد تهران واگذار شد

امتیاز دانشگاه آزاد به شاهد تهران واگذار شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سهمیه لیگ یک تیم دانشگاه آزاد تهران به تیم شاهد تهران انتقال یافت. علی درزی مدیر عامل باشگاه شاهد تهران در این رابطه به پایگاه خبری فوتسال گفت: از دکتر دادکان بخاطر همکاری در خصوص انتقال سهمیه تیم تشکر می کنم. با توکل بر خدا و با اراده ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سهمیه لیگ یک تیم دانشگاه آزاد تهران به تیم شاهد تهران انتقال یافت. علی درزی مدیر عامل باشگاه شاهد تهران در این رابطه به پایگاه خبری فوتسال گفت: از دکتر دادکان بخاطر همکاری در خصوص انتقال سهمیه تیم تشکر می کنم. با توکل بر خدا و با اراده ای قوی، تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌بریم که نماینده شایسته‌ای برای استان تهران باشیم.

محمود قاضی سرمربی سابق دانشگاه آزاد تهران و مربی فعلی تیم ملی دانشجویان به عنوان مدیر فنی در این باشگاه فعالیت می کند‌. سعید دانشمند هم به عنوان سرمربی در تیم شاهد تهران حضور خواهد داشت .

تمرینات این تیم از دو هفته گذشته شروع شده است .

تیم شاهد تهران در گروه دوم مسابقات لیگ یک کشور با تیم های بالان صنعت شیراز ، رعد پدافند مشهد ، ساکا پخش سقز، اهورا بهبهان ، پیمان شاهرود ، شاهد شیراز ، مقاومت ساری ، مبل کریمی و بهراد اردبیل‌ روبرو خواهد شد ‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.