کد خبر : 101306
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1396 - 10:55
-

بی غم:ما باید به داوری اعتراض کنیم نه تیم حریف/چند بازیکن غیر ملی‌پوش جذب می‌کنیم

بی غم:ما باید به داوری اعتراض کنیم نه تیم حریف/چند بازیکن غیر ملی‌پوش جذب می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از برتری ۹بر یک تیمش مقابل هیئت فوتبال قم اظهار داشت: این برد را به هواداران مس سونگون و مردم آذربایجان تبریک می‌گویم. تیم هیئت فوتبال قم تیم قابل‌احترامی است و فکر نمی‌کردم بازی با این نتیجه به پایان برسد. فکر می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از برتری ۹بر یک تیمش مقابل هیئت فوتبال قم اظهار داشت: این برد را به هواداران مس سونگون و مردم آذربایجان تبریک می‌گویم. تیم هیئت فوتبال قم تیم قابل‌احترامی است و فکر نمی‌کردم بازی با این نتیجه به پایان برسد. فکر می‌کنم با توجه به کمبود نفرات تیم حریف، رفته‌رفته آن‌ها خسته شدند و انگیزه تیم ما هم بیشتر شد تا اینکه توانستیم تعداد گل‌هایمان را افزایش دهیم.

وی در مورد نظرات سرمربی تیم هیئت فوتبال قم مبنی بر اینکه داور بازی عامل رقم خوردن نتیجه نه-یک شد، گفت: چه معنی دارد که هر مربی دلش خواست تیمش را از زمین بیرون بکشد و فکر می‌کنم کمیته فوتسال باید فکری به حال این وضعیت بکند. مگر در بازی با مقاومت قرچک که با اشتباه داور ۲-۳ گل دریافت کردیم، تیم را بیرون کشیدیم؟ مگر چه اتفاقی رخ داد که امروز تیمشان را بیرون کشیدند؟ بیشتر ما کارت گرفتیم و تحت‌فشار بودیم و باید معترض باشیم با این حال فکر نمی‌کنم داوری مشکل خاصی داشته باشد.

بی‌غم در مورداستفاده بازیکنانش از توپ‌های لو رفته در وضعیت پاور پلی توسط بازیکنان هیئت فوتبال قم گفت: بازی‌های قبلی این تیم را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم این تیم از پاور پلی به گل هم رسیده است. روی دفاع کار کرده بودیم و خوشبختانه بازیکنان باهوش ما توانستند از همین مسئله استفاده کرده و تعداد گل‌هایمان را افزایش دهند.

وی در مورد استفاده جذب بازیکنان دبیری نیز گفت: ما در ابتدای فصل برای اینکه به تیممان شکل بدهیم، تعدادی از بازیکنان دبیری را جذب کرده و این ۲ تیم را با هم تلفیق کردیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و خوشبختانه بازیکنان تیم ما با تمام وجود برای کسب ۳ امتیاز در هر بازی تلاش می‌کنند.

وی افزود: بالاخره هدف‌گذاری ما قرار گرفتن در کورس قهرمانی بوده ولی با توجه به موجودی بازیکنان و امکاناتمان، چیزی برای قهرمانی کم نداریم و امیدوارم بتوانیم یک قهرمانی برای مردم آذربایجان کسب کنیم.

سرمربی تیم مس سونگون در مورد به ثمر رساندن ۲ گل در نیمه اول و ۷ گل در نیمه دوم دیدار با هیئت فوتبال قم خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جدول، بازیکنان ما از نظر انگیزشی در سطح پائینی قرار داشتند. از سوی دیگر ما در این هفته تا روز سه‌شنبه، ۶ بازیکنمان را به خاطر حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی دانشجویان در اختیار نداشتیم. باید به آن‌ها هم حق داد که با توجه به خستگی، در شرایط ایده آل قرار نداشته باشند و همین مسئله در ابتدای بازی برای ما مشکل‌ساز شد.

وی در ادامه افزود: بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم که هر شرایطی ممکن است در این رقابت‌ها رخ دهد و تفاضل گل هم خیلی مهم است و خوشبختانه این مسئله نیز مؤثر بود. خوشحالم که توانستیم بازی را با نتیجه خوبی به پایان برسانیم.

بی‌غم با اشاره به اولویت کسب ۳ امتیاز در هر بازی گفت: مسلماً هدف اول در هر بازی کسب ۳ امتیاز است، در بازی با حفاری اهواز هم فقط ۳ امتیاز کسب کردیم اما در بازی‌هایی که در حضور تماشاگران خودمان به میدان می‌رویم باید به آن‌ها احترام بگذاریم و ضمن کسب ۳ امتیاز باید بازی تماشاگرپسندی ارائه کنیم. به‌نوعی می‌توان گفت با توجه به شرایط هر بازی، تاکتیک ویژه‌ای برای آن در نظر می‌گیریم.

وی در مورد بازی دادن به بازیکنان جوان نیز خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم و هدف‌گذاری کرده‌ایم که بازیکنان جوان را به بدنه اصلی تیم تزریق کنیم اما با توجه به شرایط بازی‌ها، هر زمان که بتوانیم، به بازیکنان جوان فرصت می‌دهیم تا تجربه بیشتری کسب کنند.

سرمربی تیم مس سونگون در مورد فشردگی برنامه مسابقات نیز گفت: قطعاً این مسئله در نتایج مس سونگون مؤثر است. ما ۳ سهمیه خالی برای جذب بازیکن داریم که اگر شرایط لیگ عادی بود نیازی به استفاده از این سهمیه‌ها نداشتیم اما با توجه به مسابقات لیگ برتر و برنامه بازی‌های تیم ملی، قصد داریم ۲-۳ بازیکن غیر ملی‌پوش جذب کنیم تا حداقل بتوانیم در تمرینات از شرایط مناسبی برخوردار باشیم. با این حال هنوز این بازیکنان را انتخاب نکرده‌ایم و قرار است در هفته‌های آتی این کار انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.