کد خبر : 3145
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1392 - 17:49
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی: حیف از زمزم که افضلی سرمربی آنهاست

خوراکچی: حیف از زمزم که افضلی سرمربی آنهاست
سرمربی میثاق می گوید تیمی مثل زمزم با هدایت افضلی حیف می شود.خوراکچی از شعارهای تماشاگران اصفهانی هم ناراحت است.

سرمربی تیم میثاق تهران به شدت نسبت به اتفاقات رخ داده در جریان بازی تیمش با زمزم اصفهان گلایه مند است.

محمود خوراکچی به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: در این بازی برای پیروزی به میدان آمده بودیم و در لحظات پایانی هم صاحب یک پنالتی دوم شدیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم.غیبت مجتبی حسن نژاد باعث شده بود که توان گلزنی تیم پایین بیاید و علیرغم موقعیت های زیادی که خلق کردیم در زدن ضربات آخر ناکام بودیم.

سرمربی میثاق ادامه داد: از سوی دیگر شعارهای تماشاگران و اتفاقات پیش از بازی مثل ندادن زمین باعث شد شرایط برای ما سخت شود.از بازی شاگردانم رضایت دارم اما از نتیجه نه و امیدوارم در بازی با حفاری علیرغم کمبود مهره بتوانیم پیروز شویم.

خوراکچی با اشاره به شعارهای تماشاگران در این بازی تاکید کرد: ما در همین اصفهان گیتی پسند را شکست دادیم اما تماشاگران اصفهانی و مسئولان و بازیکنان گیتی پسند از گل کمتر به ما نگفتند و این نشان می دهد که شعارها در بازی دیروز از سوی عده ای بوده که از یک فرد خاص خط گرفته اند. من از دست این تماشاگران گله ندارم اما این کارها روح ورزش را آشفته می کند و کوچکی آن فرد را نشان می دهد.

سرمربی میثاق به تیم زمزم اشاره کرد و افزود: این تیم در بازی با ما تاکتیک خاصی نداشت و اگر درخشش گلر آنها نبود با اختلاف زیاد بازی رامی باختند.اینکه همه رقیبان از مساوی با ما خوشحال می شوند یعنی ما مدعی هستیم اما در مورد زمزم باید بگویم این تیم اصفهانی بازیکنان خوبی دارد که با این کادر فنی و مربی حیف می شود و با ادامه این روند چه بسا سقوط هم بکند.

این مربی که پیش از بازی با زمزم در واکنش به ندادن سالن برای تمرین توسط این تیم اعلام کرده بود این کار را برای گیتی پسندی ها تلافی می کند تاکید کرد: از این حرف خود پشیمان هستم.گیتی پسندی ها میزبانی خوبی از ما داشتند و ما هم به نحو احسن از آنها پذیرایی می کنیم و با اقدامی غیر حرفه ای به دنبال امتیاز گرفتن از آنها نمی رویم.

خوراکچی در پایان گفت: تیم داوری این بازی عملکرد خوبی داشتند و به خوبی بر همه صحنه ها اشراف داشتند و سوت های آنها تاثیری در نتیجه بازی نداشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اکبر سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱

محمود خوراکچی فکر کردی همه مثل تو هستند که به تماشاگرها خط بدهند که به چه کسی فحاشی کنند؟؟؟ ادای آدم خوبا رو در نیاور همه میدونند تو با چه کارهایی در تهران نتیجه میگیری!!!

rasoll سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۶

be jaye in harfha aghaye khorakchi shoma fekr in bashid ke ta hala natonestid soltan afzali ra ba hech time shekast bedahid va hmmishe be soltan fotsale iran bakhtid dar zemn shoma ba chehreye manfori ke darid va dar hech varzeshgahe va dar hech shahri jayegahi nadarid pas behtar ast bejaye mosahebe fekr chare bashid dar zemn afzali dar ghalbe mardome esfahan jay dard

محمد پنجشنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۶:۲۰

همون هچ درسته!!!!عزیزم

نام ... سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۷

aghaye be estlah herfei chon shoma ta be hal dar tamam ad var lig natonestid hosin afzali ra shkast bedahid hata hala ke yeki az zaef tarin timhaye lig ra dashte niyaz be mosahbe va tkhrib nist hamgan shomara mishnasand

علیرضا چهارشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱:۱۸

افضلی بهترین مربی ایرانه شما به ایشان حسادت میکنین همه شمارو میشناسن که با حاشیه سازی. دنباله نتیجه گرفتنین بهتره برین پیشه اقای افضلی واسه اموزش مربیگری

javad سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۰

aghaye be estlah herfei chon shoma ta be hal dar tamam ad var lig natonestid hosin afzali ra shkast bedahid hata hala ke yeki az zaef tarin timhaye lig ra dashte niyaz be mosahbe va tkhrib nist hamgan shomara mishnasand

abolfazl چهارشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۹:۴۱

chera yek nazar ro ba 2 name motefavet gozashtid

ساری چهارشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴

به نظر محمود خوراکچی هیچ بدرت فوتسال ما نمی خرد

alireza چهارشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳

آقا محمود خوراکچی جز نابترین مربیان,ایشون تو مربیگری کارنامه خوب و ثابت شده ای دارن,همچنین شخصیت والاشون قابل تحسین و الگو برداری بر همه اس,ایشالا موفق باشی آقایه خوراکچی,دوران مربیگری در تام فکر کنم کافیه واسه پاسخ انتقاد آقایون.

مربی چهارشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰

جالبه من خودم چندین بار در زمان مربیگری آقای افضلی در تمرینات تیم گیتی پسند به عنوان یک تماشاچی حضور داشتم و هیچ نکته فنی و اموزشی از ایشون ندیدم. دوستان اینگونه جانب داری از ایشون درست نیست.
فرق بین آقایان خوراکچی و افضلی رو میشه در نوع بازی کردن تیمهای تحت هدایت این دو مربی به وضوح دید واقعا تیمهای آقای خوراکچی فوتسال رو به خوبی بازی میکنند. دوستان اصفهانی کافیه بازیهای تیم فیروزصفه رو در زمان مربیگری آقای خوراکچی به یاد بیارن که گواه این حرف بنده هست.

نام....... چهارشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶

محمود خوراکچی هنوز به اونجاها نرسیدی که بخوای برا اصفهان وتیماش نظر بدی.تو اگه مربی بودی دراین چند دوره لیگ حداقل یک مرتبه تیمهای حسین افضلی را میبردی.اخه مربی نیستی.اینقدر خودتا اذیت نکن آقای خوراکچی نسبتا حرفه ای.

دو