کد خبر : 3321
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1392 - 15:56
-

عراقی زاده: قرار نیست به دبیری ببازیم

عراقی زاده: قرار نیست به دبیری ببازیم
مدیر تیم فوتسال گیتی پسند تاکید کرد که این تیم در بازی با دبیری تنها به پیروزی فکر می کند.

محمدحسین عراقی زاده مدیر تیم فوتسال گیتی پسند در آستانه بازی با دبیری تبریز برای دقایقی با پایگاه خبری فوتسال ایران همکلام شد.این گفتگو از نظرتان می گذرد:

گویا سوژه اصلی تیم شما تعداد زیاد مصدومان است؟

نکته جالبی را به شما بگویم.دیروز به کلینیکی که طرف قرارداد با باشگاه ماست سر زدم.این کلینیک ۷ اتاق دارد که در محاصره بازیکنان گیتی پسند بود.کشاورز،طاهری،جاوید،کاظمی و بندی سعدی هر کدام در یکی از اتاق ها مشغول فیزیوتراپی بودند و این نشان می دهد که شرایط تیم ما خوب نیست.

وضعیت مصدومیت کشاورز به کجا رسید.او به بازی با دبیری می رسد؟

کشاورز از ناحیه رباط و مینیسک دچار مصدومیت شده که پزشک باشگاه دو هفته طول درمان برای او در نظر گرفته است.البته پزشکان در تلاشند تا او را به این بازی برسانند اما اول از همه سلامتی او برای ما مهم است.بالاخره کشاورز کاپیتان تیم ملی است و اولویت ما سلامتی اوست.تا این لحظه حضور او در بازی با دبیری بسیار کمرنگ است با این حال پزشکان تلاش می کنند تا او برسد.

و داستان قهر افشین کاظمی؟

قهری در کار نبوده و من تکذیب می کنم.کاظمی سه روز قبل از بازی با حفاری در تمرینات از ناحیه زانو مصدوم شد اما در بازی با حفاری بازی کرد. در یک صحنه بر سر تصاحب توپ با بازیکن حفاری ناگهان زانویش را گرفت و همانجا ایستاد که بازیکن حفاری هم دلش سوخت و توپ را به بیرون زد.او راهی تهران شد و در کلینیک دکتر شیروان هم تحت درمان است. پزشکان سه هفته طول درمان برای او در نظر گرفتند و هنوز کاملا مهیای بازی نیست.به هیچ عنوان بحث قهر به خاطر مسائل مالی در مورد او درست نیست.افشین چهارمین سالی است که در گیتی پسند حضور دارد و به این مجموعه علاقه خاصی دارد.

گیتی پسند مشکل مالی دارد یا نه؟

ما یکسری تعهدات داشتیم که تا هفته قبل به آنها عمل کردیم. بخشی از قرارداد یکسری بازیکنان را دیروز دادیم و بخشی هم امروز اوکی می شود تا با روحیه ای خوب به بازی با دبیری بروند.

این بازی را چطور می بینید؟

این بازی چه برای ما چه برای دبیری حساس است. یک بازی تعیین کننده در بالای جدول. ما یکسری مشکلات مثل مصدومیت بازیکنان داریم که امیدواریم برطرف شود و با تمام قوا به مصاف دبیری برویم. البته اول از هر چیز به دنبال ارائه یک بازی زیبا و جوانمردانه هستیم.

قبول دارید اگر ببازید شانس گیتی پسند برای قهرمانی بسیار کم می شود؟

قرار نیست این بازی را ببازیم.ما برای پیروزی به میدان می رویم.البته باید نکته ای را بگویم.در چند هفته اخیر از داوری ضرباتی خوردیم که البته سهوی بوده نه عمدی.امیدوارم در بازی جمعه داوری طوری نباشد که روی نتیجه تاثیر بگذارد.در تبریز فشار تماشاگر هم هست و نباید روی داوری تاثیر بگذارد و داوران فارغ از حواشی به سلامت سوت بزنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گلزار سه شنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴

با همین مصدوما هم دبیرى رو میبرین و قهرمان میشین ایشالا

abolfazl سه شنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶

be fekre tabani jadid bashin

سعيد سه شنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۴

این اقا کجا بوده که ٢ ساله اومده تو فوتسال و از اون موقع تبانی در ورزش اصفهان بیشتر شده؟طاهری کم نبود این هم اضافه شد.

شر چهارشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۰۵

با سلام
سعید جان دلبندم این بنده خدا که میگی چهار ساله اومده نه دو سال