کد خبر : 3360
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 17:18
-

لک: هر نتیجه ای رقم بخورد، استعفا نمی دهم/ وضعیت مصدومان تا آخرین لحظه مشخص نیست/امیدوارم داوری مشکل نداشته باشد

لک: هر نتیجه ای رقم بخورد، استعفا نمی دهم/ وضعیت مصدومان تا آخرین لحظه مشخص نیست/امیدوارم داوری مشکل نداشته باشد
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان می گوید تحت هر شرایطی در تیم می ماند. لک همچنین نسبت به داوری بازی جمعه اظهار نگرانی کرد!

رضا لک در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، ما چندین هفته دچار مشکل مصدومیت هستیم اما بخشی از بازیکنان حتما می رسند. دقیقا نمی توانم بگویم کدام ها می رسند چون باید در آخرین تمرین وضعیتشان را ببینم. مصدومیت کشاورز و کاظمی از بقیه وخیم تر است. طاهری، بنی سعدی و جاویدی هم مشکل جزئی دارند. به هر حال هیچ گاه لیست ۱۲ نفره ما تکمیل نشده و در هر بازی با چند مصدوم رو به رو بوده ایم.

 

وی با اشاره به حساسیت های بازی، خاطر نشان کرد: دو تیم از تیم های بالای جدول هستند و نتیجه بازی در کل لیگ تاثیر خواهد داشت. مطمئنا پیروزی گیتی پسند، جذابیت کل لیگ را افزایش خواهد داد. سه،چهار بازی دبیری را هم آنالیز کرده ایم و به کاری که می کنیم امیدواریم. به دنبال این هستیم روز جمعه ابتدا بازی با کیفیتی ارائه دهیم و سپس نتیجه لازم را کسب کنیم.

 

سرمربی گیتی پسند در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت باخت تیمش، از هدایت گیتی پسند کناره گیری خواهد کرد، گفت: من قرارداد دارم و تا انتهای فصل در گیتی پسند هستم. حتی زمزمه تمدید قراردادم برای سال بعد هم وجود دارد. به هر حال کار ما مربی گری است و بالا و پایین دارد. تیم هم نتیجه بدی نگرفته است اما توقع از گیتی پسند به دلیل بازیکنانش بالاست.

 

لک در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار fut5al، مبنی بر اینکه چه پیش بینی از نتیجه بازی جمعه دارد، عنوان کرد: فوتسال است و نقش افراد در آن بالاست. امیدوارم داوری مشکل نداشته باشد. بحث من سهرابی نیست. البته سهرابی و نصیرلو هم امسال قضاوت های اشتباه زیادی برایمان داشتند. اما امیدوارم داوری ها در کل درست شود و در بازی روز جمعه هم اشخاص کمتر دخالت کنند. ما با گروه داوری انتخاب شده مشکلی نداریم و معتقدیم تصمیم درستی بود.

 

سرمربی گیتی پسند در پایان تاکید کرد: مطمئن باشید از جانب ما هیچ حاشیه های رخ نخواهد داد. ما برای انجام بازی خوب به تبریز می رویم و به حواشی کاری نداریم. بخش بیشتر حواشی به میزبان و قضاوت داور مربوط است.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

خواننده خبر جمعه , ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۳۱

برخی میگفتند آقای لک مربی حرفه ای وبزرگی است اما به همه ما ثابت شد که اینگونه نیست. مربی حرفه ای هیچگاه برای مسابقات به فقط به ۱۲ بازیکن متکی نیست . مربی حرفه ای میداند که یک لیگ فشرده به همراه جام حذفی و جام باشگاههای آسیا و با وجود ۶ یا ۷ بازیکن تیم ملی نیاز به حداقل ۲۰ بازیکن تراز اول دارد.بنابراین در این بین دو اتفاق افتاده است یا باشگاه بودجه استخدام بازیکن بیشتر را نداشته ویا آقای لک به همین تعداد بازیکن اکتفا نموده است . در هردوصورت آقای لک مربی حرفه ای نیست.