کد خبر : 3395
تاریخ انتشار : جمعه 4 بهمن 1392 - 22:24
-

از ترک زمین زمزم تا درگیری هوادران در دربی پایتخت

از ترک زمین زمزم تا درگیری هوادران در دربی پایتخت
حسین افضلی در بازی زمزم با منصوری، تیمش را برای دقایقی بیرون کشید. هواداران دو تیم میثاق و تاسیسات دریایی هم در داربی پایتخت با هم درگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران در ادامه دیدار های هفته هجدهم لیگ برتر عصر امروز ۵ دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها گیتی پسند اصفهان در تبریز با نتیجه ۶ بر ۴ به دبیری تبریز باخت.  با این پیروزی دبیری تبریز با ۹امتیاز فاصله با گیتی پسند جدی ترین رقیب خود به جام قهرمانی لیگ نزدیک تر شد.

 

حواشی دیدار زمزم-منصوری:

* تعدادی از تماشاگران تیم زمزم اصفهان که پشت نیمکت منصوری قرچک قرار داشتند، با تقوی، سرپرست این تیم درگیری لفظی پیدا کرده و این مسئله با فحاشی ادامه پیدا کرد اما در نهایت با وساطت نیروهای انتظامی ختم به خیر شد.

* اکبر تقوی سرپرست تیم منصوری سر و صدای زیادی در ورزشگاه پیروزی اصفهان به راه انداخته بود و این مسئله باعث اعتراض تماشاگران تیم زمزم اصفهان شد.

* تماشاگران تیم زمزم در شعارهای خود نسبت به اعتراضات سرپرست تیم منصوری به داور بازی انتقاد می‌کردند.

* در آغاز نیمه دوم بازی، داوران مسابقه چند بار سوت زده و به سود تیم منصوری خطا اعلام کردند و همین مسئله باعث شد که تیم زمزم اصفهان ۵ خطا شود و یک پنالتی نقطه دوم به سود تیم منصوری اعلام شود؛ این مسئله باعث اعتراض حسین افضلی، سرمربی تیم زمزم شد تا او تیم را از بازی بیرون بکشد.

* در نهایت بعد از گذشت نزدیک به ۱۰ دقیقه، افضلی تیمش را بار دیگر به میدان فرستاد و ضربه پنالتی تیم منصوری نیز توسط دروازه‌بان تیم زمزم مهار شد.

حواشی دیدار تاسیسات دریایی – میثاق

*زمانی که بازی به پایان رسید درگیری شدیدی بین هواداران دو تیم به وجود آمد. حتی زمانی که بازیکنان میثاق قصد داشتند وارد رختکن شوند، هواداران درگیری‌های لفظی با آنها داشتند تا جایی که حتی برای ورود برخی افراد چون سهراب خلیلی مدیرعامل میثال به داخل رختکن مشکلاتی به وجود آمد.

*این درگیری هواداران حتی در بیرون از سالن هم ادامه داشت تا اینکه سرانجام نیروی انتظامی به این درگیری‌ها خاتمه داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰

این کثیف بازی حسین افضل تو بازی با میثاق هم انجام شد .تو بازی میثاق و زمزم زمانی که تیم زمزم ۵ خطا شد این مربیه پر حاشیه همین کاری که تو بازی منصوری انجام داد تو بازی میثاق هم انجام داد و بازیکن میثاق پنالتی رو خراب کرد.تا زمانی که نظارتی بر بازیهای فوتسال نباشه همین آشه و همین کاسه.

اصفهانی جمعه , ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۲

اشتباه نکن دادا نام این کثافت کاری ها فقط کار محمود خوراکچی است این آدم استاد حاشیه و….. است این رو همه تو ایران دیگه می دونند

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰

حسین افضل تو بازی میثاق تیم رو میکشه بیرون میگید مقصر خوراکچی بوده پس تو بازی با منصوری که تیم رو کشیده بیرون مقصر کی بوده بازم خوراکچی؟
یه چیزی بگید که با عقل جور در بیاد؟!!

mi.kh شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۱

من از شما تعجب میکنم بجای اینکه واسه رو کم کنی از رو عصبانیت یه چیزی بگید بیشتر راجع به آدما تحقیق کنید بیشتر ازشون اطلاعات بدست بیارید محمود خان خوراکچی رو همه میشناسن .حرفاتون رو بر پایه منطق و صداقت بزنید .بیشتر اطلاعات بدست بیارید تا با دلایل منطقی جواب مخاطبتون رو بدید

اقا شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰:۱۶

تف به این کمیته فوتسالمون که خودش هم حاشیه رو بیشتر میکنه

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱:۰۵

افضل صد در صد از بهترینهای ایرانه ولی نه تو مربی گری تو حاشیه سازی

فالکائو یکشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰:۱۴

واقعا مرسی از دربی تهران دو خط نوشتید این بازی با کمک داور به نفع میثاق تموم شد خدایی نکرده چیزی ننویسیدا گناه میشه