کد خبر : 3397
تاریخ انتشار : جمعه 4 بهمن 1392 - 22:45
-

علی طاهری از کمیته فوتسال استعفا کرد

علی طاهری از کمیته فوتسال استعفا کرد
علی طاهری طی نامه ای از حضور در هیئت رییسه سازمان لیگ برتر فوتسال استعفا داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در نامه علی طاهری به کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال آمده است: احتراما ضمن تشکر از حمایت های حضرتعالی بدینوسیله استعفای خود را از هیئت رییسه سازمان لیگ برتر فوتسال اعلام می نمایم.

گفتنی است مدیرعامل باشگاه گیتی پسند امسال به عضویت هیئت رییسه در آمده بود و پس از اتفاقات بازی دبیری تبریز و گیتی پسند از این سمت استعفا داد.
به گزارش fut5al، به نظر می رسد استعفای طاهری بی ربط با باخت گیتی پسند مقابل دبیری نباشد؛ چرا که اصفهانی ها اعتراض شدیدی نسبت به داوری داشتند. کوتاهی نامه فوق هم که در سایت باشگاه گیتی پسند قرار گرفته بسیار عجیب است و به نظر می رسد در قسمتی از نامه هم که از سایت باشگاه حذف شده، طاهری انتقادهایی را به صورت محرمانه به رئیس فدراسیون فوتبال مطرح کرده باشد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول جمعه , ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۶

خیلی بهتره این ها از فوتسال برن.البته این استعفا ها همش بازیه.

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳

آقای طاهری برن نکنه تو میخوای بیای

مهران شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰:۳۳

درود به شرف عیسی زاده که به قولش وفا کرد او تو اصفهان گفت که کاری میکنه طاهری از فوتسال بره الان هم رفت دمت گرم که هر کاری رو گفتی انجام دادی شبکه خبر اصفهان که کارمند گیتی پسند هم هست این فیلم رئ داره اون گفت طاهریان رو عوض میکنم و کرد الان هم طاهریان رو عوض کرد اقای طاهریان برو جان مادرت برو دیگه ……..

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۲۳

به کوری چشم دشمنای تیم گیتی پسند آقای طاهری بمون و بهشون نشون بده مدیریت باشگاه حرفه ای رو

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳

فقط مونده عیسی زاده نظر بده… یارو عقل شیرینه .. حسین شمس هم دادشمون قبول نداره.. بابا جونه مادرت ولمون کن عیسی زاده کیه دیگه بابا..

مهران شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۱

میدونم از کجا میسوزی ولی عیب نداره کاش این سایت با عیسی زاده مصاحبه کنه تا بفهمی کیه … بعدشم شما تمام فوتسال رو بهگ…. کشیدید من خودم اصفهانیم ولی شرم دارم بگم تو اصفهان چه به روز گیتی آوردند اخه لک مربیه که آوردیم اره ما از خودمون لطمه خوردیم تازه من میگم اینقدر مرد هست که تو اصفهان جلو همه حرف زد قبل اینکه بیاد اصفهان علیه تیم حرف زد ولی هیچ کس نتونست جواب اونه بده چرا چون واقعیت رو گفت افضل چش بود که رفتیم لک رو اوردیم …. بگو طاهری تمام شد من میدونم تمام شد چون تمام این اتفاقات رو گفته بود

من اصفهانی هستم شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۰

این علی طاهری ادم خوبی نیست