کد خبر : 3605
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1392 - 8:58
-

طاهری:تکلیف تیم قهرمان به هفته های آخر کشیده می شود/اگر شایسته قهرمانی بودیم قطعا این اتفاق خواهد افتاد

طاهری:تکلیف تیم قهرمان به هفته های آخر کشیده می شود/اگر شایسته قهرمانی بودیم قطعا این اتفاق خواهد افتاد
تمام بازیکنان تیم دبیری سابقه طولانی در پوشیدن پیراهن تیم ملی دارند و سالهاست در لیگ بازی می کنند، بازیکنانی مثل شمسایی، فخیم، اصغری مقدم و ... سالها در لیگ تجربه دارند و ما تیم دبیری را یک تیم قدرتمند در لیگ می دانیم.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند گفت: تیم دبیری تازه در یک بازی طعم اشتباهات داوری را چشیده است و اگر جای ما بود و در چندین بازی این چنین داوران علیه تیمش سوت می زدند چه کار می کرد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی طاهری در خصوص بازگشت امید به تیم فوتسال گیتی پسند برای رسیدن به صدر جدول رده بندی اظهار داشت: فوتسال ورزش ثانیه هاست و طبیعی است تا دقیقه آخر دست از تلاش برنمی داریم، هنوز بسیاری از بازی های فصل باقی مانده و ممکن است تیمی جز گیتی پسند و دبیری قهرمان لیگ شود، با این اوصاف دلیلی ندارد از قهرمانی دست بکشیم.
وی با اشاره به اظهارات مالک باشگاه دبیری بیان داشت: اگر قرار بود دیدار هفته گذشته دبیری برابر گیتی پسند و دیدار این هفته دبیری برابر ماهان تندیس بدون اشتباهات داوری به پایان برسد الان اختلاف امتیاز صفر بود نه ۶ امتیازی که به وجود آمده است.ضمن اینکه معتقدم تیم دبیری هنوز طعم اشتباهات داوری را نچشیده است.
مدیرعامل باشگاه گیتی پسند با اشاره به اینکه تیم دبیری تیم قدرتمندی است افزود: تمام بازیکنان این تیم سابقه طولانی در پوشیدن پیراهن تیم ملی دارند و سالهاست در لیگ بازی می کنند، بازیکنانی مثل شمسایی، فخیم، اصغری مقدم و … سالها در لیگ تجربه دارند و ما تیم دبیری را یک تیم قدرتمند در لیگ می دانیم.
طاهری درباره ادامه لیگ برتر فوتسال نیز بیان داشت: این لیگ بالا و پایین زیادی دارد و تکلیف تیم قهرمان به عقیده من به هفته های آخر کشیده می شود، در درجه اول باید همه بازی های خودمان را ببریم و اگر شایسته قهرمانی بودیم قطعا این اتفاق خواهد افتاد.
پایان پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی آسیایی شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۰۴

بله تیم گیتی پسند قهرمان میشه.به کوری چشم آقای دبیری.
آقای دبیری منتظر اشتباهات داوری دیگه در بازی های دیگه هم باشین.طعم اشتباهات داوری گوارای وجودتان

أصفهاني شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۰۶

علی طاهری مطمئن باش شلیسته قهر مانی نیستید مگه اینکه دوباره از ترفند سالهای پیشتون (تبانی)استفاده کنید

نام ... شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۲۹

آقای طاهری امسال خواب قهرمانی را خواهید دید. می ترسم حتی دوم هم نشید و حفاری از شما جلو بزند.

ندیمی و... شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲

عشقم نفسم جیگرم علی آقا سلطان
بدون تو هرگز

رحيمي شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹

مدیر مافیائی فوتسال اصفهان و بزرگترین خائن به فوتسالیستهای اصفهانی.

شهسواري شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵

ایشون خودش رو خادم به فوتسال اصفهان میدونه در صورتی که بزرگترین خیانتکار به فوتسال اصفهانه.تیم گیتی پسند که به تمام مردم اصفهان بدهکاره کمترین بازیکن اصفهانی رو داره حتی توی کادر مربیگریش که افتضاح کار کردن

علیرضا شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷

مطمعن باش آقای عزیز با جوسازی نمیتونی قهرمان بشی دبیری با جوانمردی و با چهار تا برد از هفت بازی اول میشه و تو امسال با تبانی هم به قهرمانی که نه حتی به دومی هم نمیرسی