کد خبر : 3615
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1392 - 15:49
-

مریدی زاد: شانس ملی حفاری برای قهرمانی ۲۰درصد شد!

مریدی زاد: شانس ملی حفاری برای قهرمانی ۲۰درصد شد!
بازیکن شماره10 ملی حفاری اهواز معتقد است با شکست تیمش برابر منصوری شانس آنها برای قهرمانی به 20درصد رسیده است.

مجتبی مریدی زاد پس از شکست حفاری برابر منصوری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی بسیار پایاپایی بود هر چند که ما در دقایقی سوار بر بازی بودیم اما رفته رفته تحلیل رفتیم تا در عین ناباوری بازی را به حریف قرچکی خود واگذار کنیم.

وی که این هفته تنها ۵دقیقه برای حفاری به میدان آمد ادامه داد: مصدومیت کهنه ام بر اثر یک برخورد اوت کرد اما الحمدالله این هفته بهتر بودم و توانستم برای حفاری بازی کنم. انشاالله با کمک پزشک تیم دوباره همان بازیکن همیشگی خواهم شد.

شماره۱۰ ملی حفاری اهواز با افسوس از این شکست متذکر شد: در روزی که دبیری تبریز به ماهان تندیس قم باخت بهترین فرصت برای فرار ما به سمت صدر بود ولی با این باخت شانس ما برای قهرمانی از ۵۰درصد به ۲۰درصد رسید چراکه بر روی بازی های سنگین دبیری و گیتی پسند برای امتیاز از دست دادن حساب باز کرده بودیم که تقریبا تمام شد.

وی از حضور ملی حفاری در جام حذفی با حضور امیدهای این باشگاه خبر داد و گفت: با توجه به همان تحلیل رفتن بدن بازیکن ها در خلال بازی های لیگ و اینکه ما در نیم فصل هیچ بازیکنی را اضافه نکردیم چنین تصمیمی از سوی باشگاه اتخاذ شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین یکشنبه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲

اقای مریدی خسته نباشی عزیزم بعد از رفتن اقای فرهادی از تیم حفاری شما دیگه شانس سکو را ندارید چه باپول چه با لابی چه با عوامل غیر فنی چه بامدیریت حاجتی ها وکریمی ها