کد خبر : 3626
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1392 - 15:33
-

چهار کشور کاندیدای میزبانی فوتسال جام باشگاههای آسیا/ تعیین میزبان می۲۰۱۴

چهار کشور کاندیدای میزبانی فوتسال جام باشگاههای آسیا/ تعیین میزبان می۲۰۱۴

علی تارقلی زاده در گفتگوی اختصاصی با FUT5AL اظهار داشت: درخواست زیادی از کشورهای مختلف برای میزبانی رقابت های فوتسال جام باشگاههای آسیا داشتیم اما در نهایت چهار کشور ایران، چین، ازبکستان و تایلند مورد تایید قرار گرفت. وی تاریخ مشخص شدن میزبان این رقابت ها را ماه می ۲۰۱۴ اعلام کرد و گفت: در

علی تارقلی زاده در گفتگوی اختصاصی با FUT5AL اظهار داشت: درخواست زیادی از کشورهای مختلف برای میزبانی رقابت های فوتسال جام باشگاههای آسیا داشتیم اما در نهایت چهار کشور ایران، چین، ازبکستان و تایلند مورد تایید قرار گرفت.

وی تاریخ مشخص شدن میزبان این رقابت ها را ماه می ۲۰۱۴ اعلام کرد و گفت: در جلسه ای در این خصوص تصمیم گیری نهایی به عمل خواهد آمد.

رئیس ایرانی دپارتمان فوتسال آسیا همچنین در خصوص جزئیات این دوره از جام باشگاههای آسیا توضیح داد و گفت: بنا به آخرین مصوبه دپارتمان، در این دوره مرحله انتخابی یا همان qualifire وجود نخواهد داشت و تنها شش تیم سطح بالای آسیا (Top rank) به همراه قهرمان دوره قبل و همچنین میزبان (جمعا ۸تیم) حضور خواهند داشت.

وی در پایان تاکید کرد: قوانین جدید مشخص شدن تیم ها تنها در این دوره به صورت موقت خواهد بود و برای دوره های آینده در همان ماه می تصمیم گیری نهایی به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.