کد خبر : 3617
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1392 - 9:57
-

کریمی : به فوتسال بانوان اهمیت بیشتری بدهید/انگیزه درونی ، سبب رسیدن به این موفقیت‌ها است

کریمی : به فوتسال بانوان اهمیت بیشتری بدهید/انگیزه درونی ، سبب رسیدن به این موفقیت‌ها است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرشته کریمی که در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مورد تقدیر قرار گرفت، گفت: از اینکه در این مراسم دعوت شده‌ام و مورد تقدیر قرار گرفته‌ام، تشکر می‌کنم. البته این موفقیت تنها متعلق به من نیست بلکه برای کل اعضای تیم فوتسال ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرشته کریمی که در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مورد تقدیر قرار گرفت، گفت: از اینکه در این مراسم دعوت شده‌ام و مورد تقدیر قرار گرفته‌ام، تشکر می‌کنم. البته این موفقیت تنها متعلق به من نیست بلکه برای کل اعضای تیم فوتسال ایران است.
او اضافه کرد: خوشبختانه با حمایت‌هایی که از سوی فدراسیون فوتبال و خانم شهرزاد مظفر صورت گرفت، به موفقیت‌های بزرگی همچون نایب قهرمانی آسیا و پنجمی جهان دست یابیم. امیدواریم این موفقیت‌ها که هم برای من و هم تیم فوتسال بانوان به وجود آمده ادامه‌دار باشد.
karimi
بازیکن تیم فوتسال بانوان تیم ملی ایران گفت: انگیزه درونی که در ما ایجاد شده، سبب رسیدن به این موفقیت‌ها گردیده است. امیدوارم این انگیزه بتواند با حمایت‌های فدراسیون و مسوولان زنده بماند.
گفتنی است، فرشته کریمی که از سوی فوتسال پلنت جزو ۱۰ بازیکن برتر فوتسال جهان معرفی شد، در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، مورد تقدیر قرار گرفت.
دکتر فریده شجاعی-نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان نیز گفت: در این مراسم زمانی که از فرشته کریمی-بازیکن تیم ملی فوتسال تقدیر شد، همگان متعجب بودند که با توجه به اینکه در تیم های آقایان بازیها و برنامه های زیادی صورت می گیرد و اگر عنوانی قرار است داده شود، بیشتر در قسمت آقایان خواهد بود. اما اینبار یک بازیکن از تیم ملی فوتسال بانوان در جمع ده بازیکن برتر دنیا قرار گرفت که این امر موجب تعجب و خوشحالی اصحاب ورزش و همچنین میهمانانی که در این مراسم شرکت کرده بودند، بود.
وی در امه بیان کرد: زمانی که از بازیکنی در قسمت بانوان تقدیر می شود؛ انگیزه درونی و اعتماد به نفس بازیکنان بالا می رود و این موضوع بیشتر بعد معنوی دارد تا مالی. از لحاظ مالی چه در تیم های ملی و چه در باشگاهها تیم های بانوان با آقایان اصلا قابل قیاس نیستند اما همینکه به بانوان اهمیت داده می شود، جای خوشحالی است. ورزش بانوان در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و امیدوار هستم با حمایتهای مسئولین فدراسیون و وزارت ورزش، این مسیر رشد ادامه دار باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین خیری دوشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۷:۲۹

فرشته فوتسال ایران شاید فرشته نجات فوتسال بانوان ایران تو باشی موفق باشی