کد خبر : 3666
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1392 - 20:13
-

آقای مدیرعامل، بانوان پرسپولیس مشهد را تمرین داد!

آقای مدیرعامل، بانوان پرسپولیس مشهد را تمرین داد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حواشی واگذاری امتیاز استفاده از برند پرسپولیس به فردی به نام اولیازاده که تمامی وعده هایش در خصوص تیمداری در فوتسال پوچ درآمده، همچنان دنباله دار است. این فرد که پیش از این مدعی خرید امتیاز گیتی پسند نوین شده بود اما با عدم پرداخت هزینه امتیاز باعث شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حواشی واگذاری امتیاز استفاده از برند پرسپولیس به فردی به نام اولیازاده که تمامی وعده هایش در خصوص تیمداری در فوتسال پوچ درآمده، همچنان دنباله دار است.

این فرد که پیش از این مدعی خرید امتیاز گیتی پسند نوین شده بود اما با عدم پرداخت هزینه امتیاز باعث شد تا فوتسالیست های زیادی در مشهد خانه به دوش شوند این بار در اقدامی عجیب مدعی حمایت مالی از تیم فوتسال بانوان مشهد در لیگ برتر شده که این بار صدای آنها را درآورده است.

شهناز یاری سرمربی مستعفی تیم پرسپولیس بانوان در این رابطه چنین  گفت: مدیرعامل تیم پرسپولیس که از فوتسال بانوان چیزی نمی داند و معلوم نیست از کجا وارد فوتسال شده در چند ماه گذشته حتی ریالی از قراردادهای بنده و بازیکنان را پرداخت نکرد و چهار نفر از بازیکنان غیر بومی شب گذشته این شهر را ترک کردند اما در چند روز آینده همراه با والدینشان برای پیگیری مشکلات پیش آمده در پرسپولیس به مشهد بازخواهند گشت.

یاری پرده از یک اتفاق عجیب در غیاب خود برداشته و افزود: در نبود بنده آقای اولیاء زاده برای تمرین بچه ها وارد سالن می شده و بچه های تیم مان دیگر حاضر نیستند با این آقا که معلوم نیست از کجا مجوز گرفته وارد سالن شود، تمرین کنند.

سرمربی پرسپولیس در خاتمه یادآور شد: دخالت های فنی مدیرعامل تیم نیز یکی از مسائلی است که کار کردن در پرسپولیس را برای کادر فنی و بازیکنان تیم غیر ممکن کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بازیکن مشهدی یکشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴

کاش تحقیق بیشتری میکردید حرفهای این خانم صحت نداره ایشان فقط برای اینکه توان رویارویی با پرسپولیس را نداشت این سناریو را طراحی کرد!

بازیکن تیم پرسپولیس سه شنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۹

اتفاقا حرفهای خانم یاری کاملا صحت داره و میتونید از تک تک بازیکنان تیم بپرسید و بازیکنان این تیم بدلیل حضور این آقا در تمرین بازیکنان تمرین را تحریم کرده و شکایت نامه ای در این زمینه به حراست استان تحویل دادند

تهرانی جمعه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷

چطور یکهو همه چی حل شد و امروز جلوی حفاری جرات کردین ظاهر شدین؟
حنای شماها ها هیچ رنگی نداره! جراتشو نداشتین در برابر پرسپولیس تهران ظاهر شین!

بازیکن مشهدی پنجشنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۲

اگه تیمو ترک نمیکرد این خانم ایشون نمیومدن سر تمرین

شنتیا پنجشنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۹

یاری از خانم مظفر ترسیده این حرفا و اداواصولا هم فیلمشه

متین پنجشنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۱

یاری هر جا رفته طرفاشو سرکیسه کرده و تیغ زده ، حالا تو مشهد دیده از این خبرا نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جواد شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷

حرف های خانم یاری همش صحت داره اقای اولیا زاده با استفاده از برند تیم کلاهبرداری کرده است بنده هم ۸۰میلیون از ایشان چک و سفته دارم. واقعا از اوضاع فوتبال متاسفم