کد خبر : 3660
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1392 - 10:18
-

تقی پور: شایعه پخش مستقیم ترفندی برای بالارفتن روحیه گیتی پسند بود!

تقی پور: شایعه پخش مستقیم ترفندی برای بالارفتن روحیه گیتی پسند بود!
سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز مدعی است اصفهانی ها به دروغ اعلام کردند بازی پخش مستقیم می شوند تا از نتیجه دبیری خبردار شوند.

اسماعیل تقی پور پس از شکست تیمش برابر گیتی پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: به ما اعلام کردند که بازی گیتی پسند با ما پخش زنده می شود و باید ساعت ۱۷:۳۰ با آنها بازی کنیم اما در جلسه هماهنگی اعلام کردند پخش زنده نمی شود و باید باز هم همان ساعت ۱۷:۳۰ بازی کنیم که تعجب برانگیز بود.

سرمربی شهرداری تبریز با اعتقاد به اینکه این اقدام به صورت عمدی از سوی اصفهانی ها انجام شده ادامه داد: آنها که حدس می زدند دبیری نتواند برابر ماهان تندیس نتیجه دلخواهش را بگیرد فرصتی پیش آوردند تا روحیه بازیکنانشان برابر ما بالا برود و همین هم شد. شما از نوع گرم کردن آن ها پیش از شروع بازی می توانستید بفهمید که چقدر انگیزه گرفته اند.

وی که تیمش تا آستانه تساوی با گیتی پسند هم پیش رفت متذکر شد: ما نیمه دوم دو گل بد خوردیم اما ۱۸دقیقه در نیمه دوم روی دروازه آنها خیمه زدیم اما درخشش خارق العاده گلر آنها مانع از پیروزی ما شد. سپهر محمدی درون دروازه عوض تمام اشتباهات فصل خود را درآورد. با این حال باور کنید اگر بازی یک دقیقه دیگر ادامه داشت حداقل مساوی کرده بودیم.

تقی پور با تمجید از فیلگوش دروازه بان شهرداری ادامه داد: به هر حال ما هم زورمان به این گلر مصدوم مان رسیده که با وجود انگشت شکسته اش درون دروازه می گذاریم که با غیرت هم درون دروازه می ایستد. قطعا قدردان این تعصب و غیرت او هستیم.

سرمربی شهرداری تبریز در خصوص نوسانات تیمش در لیگ ۹۲ نیز اذعان داشت: تیم ما از لحاظ تاکتیک تیمی بسیار خوب است اما متاسفانه نتوانستیم عقب افتادگی تمرینات بدنی را در نیم فصل به واسطه بازی عقب افتاده با حفاری جبران کنیم. ما در نیم فصل دوم افت بدنی داریم و از آن گریزی نیست.

وی در خاتمه افزود: ما با همین بازیکنان در نیم فصل دوم پارسال ۹بازی بدون باخت بودیم حال که این تیم همان تیم است، در نیم فصل دوم تاکنون ۵بازی کرده ایم و فقط سه امتیاز گرفته ایم که برمی گردد به همان مشکلات بدنسازی. با این حال ۷ بازی دیگر پیش رو داریم که ۲۱امتیاز آن را باید بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمدرضا دوشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰

خوب خودشم میگه همون تیمه. تیمی که چند سال کنار هم هست باید الان صدر جدول باشه نه اینجا. البته اگه مافیای فوتسال استان بذارن

نام ... دوشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵

aghe aghaye sohrabio daro dastash ejaze bedan futsale tabrizam pishraft mikone