کد خبر : 3695
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1392 - 16:50
-

خوراکچی: نبود شمسایی از لحاظ روحی به سود ماست

خوراکچی: نبود شمسایی از لحاظ روحی به سود ماست
خوراکچی می گوید تیمش در بازی با دبیری از نبود شمسایی نهایت بهره را خواهد برد.

سرمربی میثاق تهران معتقد است نبود وحید شمسایی در بازی این تیم با دبیری پوئن مثبتی برای آنهاست.

محمود خوراکچی در گفت‌وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص دیدار تیم‌های فوتسال میثاق و دبیری اظهار داشت: به لحاظ حساسیت جدول، کمیته انضباطی و داوران توجه خاصی به این بازی دارند و معتقدم آنها از ناظران نامحسوس برای این دیدار استفاده خواهند کرد زیرا دقت و ظرافت خاصی برای این بازی پیش‌بینی می‌شود که اگر غیر از این باشد کار سختی پیش رو خواهیم داشت. دبیری صدرنشین است و میثاق هم می‌خواهد با پیروزی در این دیدار خود را جزو مدعیان حفظ کند. از ابتدای هفته بازیکنان را در مورد حواشی و اتفاقات احتمالی توجیه کرده‌ایم و امیدوارم که در مجموع بازی زیبایی را شاهد باشیم.داورانی که برای این بازی انتخاب شدند شجاعت لازم را دارند و امیدوارم برخلاف بازی رفت در این بازی شاهد نمایشی خوب از داوران و هر دو تیم باشیم.

 خوراکچی در مورد عدم حضور شمسایی در این دیدار و اولین شکست دبیری در لیگ اذعان داشت: دبیری در هفته گذشته اولین شکست خود را متحمل شد که برای آنها گران تمام شد. نمی‌خواهم در مورد اخراج درست یا غلط شمسایی صحبت کنم اما عدم حضور او باعث خوشحالی ماست. وقتی شمسایی بازی نمی‌کند بازیکنان از لحاظ روحی و روانی بهتر هستند. حضور او در زمین باعث می‌شود که سایر نفرات روحیه کمتری داشته باشند.ما در این بازی از فرصتی که نصیبمان شده استفاده می کنیم.

 سرمربی تیم میثاق در مورد اینکه آیا پس از دیدار رفت دوستی بین او و شمسایی برقرار شده و اگر چنین اتفاقی رخ داده این دوستی در بازی تأثیر نخواهد گذاشت، تأکید کرد: معمولا دو برادر هم در مسابقه فوتبال رودروی هم قرار می‌گیرند. همه ایران می‌دانند که من و شمسایی مثل دو برادر هستیم اما در زمان بازی دشمن یکدیگریم. شمسایی تلاش می‌کند تا تیمش پیروز شود و من هم به عنوان سرمربی میثاق سعی می‌کنم دبیری را شکست دهم اما به تمام خانواده فوتسال قول می‌دهم در زمین نه دبیری و نه میثاق از حالت غیرعادی خارج نشوند و یک فوتسال خوب را به نمایش بگذارند. دو تیم هیچ توجهی به احساسات نخواهند داشت، ما هم برای این بازی تلاش می‌کنیم تا با کسب ۳ امتیاز بار دیگر خود را در فوتسال به عنوان یک قطب معرفی کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

taha سه شنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸

salam be behtarin morabi iran soltan mahmood khorakchi. dar bazi raft davare bazi va ghaye eftekhari time misagh ro nabod kardan . omid varam bedone hashye va ehsasat bazi khodeton ro anjam dahid va piroz bashid

نام ... سه شنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۶

این داور شجاع همون داوری است که در بازی با تاسیسات هم داور میثاق بود و تاسیساتی ها حسابی ازش شاکی بودند من هم به جای خوراکچی بودم همین رو می گفتم!!!

ایمان سه شنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۰

دور رفت هم شما دو نفر قربون صدقه همدیگر میرفتید بعد از بازی حسابی ار خجالت همدیگر در آمدید!!! بیش از این با شعور افکار عمومی بازی نکنید آقای خوراکچی یعنی چی باهم دوستیم ولی در زمین دشمن هستیم؟؟؟؟ مگر به جنگ با اسراییل مبروید؟؟؟یک کم فکرکنید بعد صحبت کنید!!

عبدالله خاكي سه شنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۹

این بازی قشنکی خواهد شد همه مردم خواهند دید از شبکه ورزش.محمود هم بسر خوبیه باید بیشتر رو کار فنی اش تمرکز کنه و سر به سر داور دیدار نکزاره.بزمان داور خوب و شجاعیه که باید بیشتر بدود و جابجا شود

میثاقیان چهارشنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰

قائم مقام باشگاه تأسییات دریایی تهران در اعتراض به داوری رضایی در دیدار با میثاق گفت: در صورتی که از این پس رضایی داوری دیدار تأسیسات را بر عهده گیرد در زمین حاضر نمی‌شویم تا بایز ۰-۳ به نفع حریف اعلام شود.

فیلی چهارشنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴

آقا بخدا بقران این داور دو تا بازی واسه تاسیسات سووت زد که هر جفتش پدرشو دراورد بعد چطوری میان دوباره واسه بازی میثاق میزارن .خدا شاهده این پولا حلال نیست که میگیرن . آقای پژمان تو داوری و روش زندگیت تجدید نظر کن همه میفهمن بخدا چه خبره

محمود پنجشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱

هایدارو جمع کن با با نمی خواد قهرمان شی

abolfazl جمعه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰

saite shoma shode ateliye akse khorakchi. ziyadi darin azash matlab mizanid