کد خبر : 3746
تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1392 - 20:38
-

اصغری مقدم: برد میثاق یک خوان از هفت خوان قهرمانی بود

اصغری مقدم: برد میثاق یک خوان از هفت خوان قهرمانی بود
شماره 7 دبیری معتقد است برای گذر از هفت خوان قهرمانی لیگ92، عبور از میثاق اولین خوان تیمش بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم از بازیکنان تاثیرگذار برتری برابر میثاق در روزی بود که دبیری تبریز وحید شمسایی را در اختیار نداشت. بازیکنی که فصل گذشته نیز از ارکان کسب عنوان چهارمی در لیگ برتر فوتسال بود و بدون اغراق همچنان در این تیم می درخشد. اصغری مقدم پس از پیروزی برابر میثاق تهران پاسخگوی سئوالات FUT5AL بود که در ذیل آمده است؛

*آقای اصغری مقدم! علیرغم تمام شایعات بازی بسیار دیدنی و پرخوردی برابر میثاق داشتید و به سه امتیاز حساس رسیدید…

خدا را شکر می کنم که با همت بچه ها، تلاش کادر فنی و مدیریت خوب مسئولان باشگاه طی هفته گذشته توانستیم دوباره تیم را سرپا کنیم. به هر حال تیمی که بعد از ۱۸بازی تن به شکست می دهد به راحتی قابل جمع شدن نیست. بازی هم بازی خوبی شد و دیدید که دو تیم تمام تلاش خود را کردند و برخلاف شایعات دو تیم جنگیدند و برنده بازی شایسته پیروزی بود.

*پس بعد از شکست از ماهان تندیس قم هفته بدی را پشت سر گذاشتید!

دقیقا همینطور بود. نمی خواهم آن باخت را به گردن زمین بسیار سر سالن حیدریان یا اشتباهات داور بیاندازم که با اخراج وحید، تمرکز بازیکنان ما را به هم زد. به هر حال همه کلکسیونی از اشتباهات فردی را در زمین قم داشتیم که منجر به شکست ما شد و بعد هم وقایع پایانی بازی که کام همه را تلخ کرد اما باور کنید قبل بازی با میثاق نتوانستیم دو جلسه درست تمرین کنیم.

*وقتی بازی را سه بر یک عقب افتادید، همه گفتند قهرمانی از دست دبیری پرید اما ورق برگشت…

من اعتقاد دارم تیمی که بزرگ است و بزرگ فکر می کند این موضوع به تمام بدنه آن سرایت می کند. ما از لحاظ تیمی از میثاق بسیار سر تر  بودیم و نیمه اول هم خیلی فشار گذاشتیم که برخلاف جریان بازی گل خوردیم اما بین دو نیمه بزرگی تیممان را مرور کردیم و حتی با عقب افتادن دو گل پا پس نگذاشتیم چون ایمان داشتیم که می توانیم ببریم.

*توپی که از روی سر شما گذاشت به بازیکن میثاق رسید و او هم گل اول میثاق را جالب زد؛ اشتباه شما بود یا امید ابراری نیا؟

من اسم این اتفاق را می گذارم عدم هماهنگی. به هر حال توپ هایی که در شش قم فرود می آید دفع یا جمع کردن آن به عهده دروازه بان است اما امید به امید من ایستاد و من به امید امید. با این حال در بین دو نیمه با هم صحبت کردیم و هماهنگ شدیم و دیدید که بر روی دیگر پرتاب های بلند میثاق این مشکل پیش نیامد.

*از این عدم هماهنگی! که بگذریم به نظر می رسید که خیلی خوب توانستی دبیری را در میانه زمین جمع و جور کنی…

(با خنده) خدا را شکر می کنم به هر حال از اول بازی قرار بود که حواس من به وحید در روی سکو باشد که چه موقع پرس کنیم و چه موقع حمله. بازوبند هم به من سپرده شده بود که مسئولیتم را دوچندان می کرد در عین حال خوشحالم که از عهده آن به خوبی برآمدم. البته تمام بازیکنان ما بزرگ هستند و همه کارشان را خوب انجام دادند.

اصغری مقدم2

*راستی ماجرای اینکه خوراکچی به سمت نیمکت آمد و به شدت اعتراض کرد چه بود؟

ایشان اشتباه متوجه شده بود و فکر می کرد رشید قلی پور در صحنه ای که مجید رئیسی آسیب داد به عمد بازی را ادامه داده است. در صورتی که من به محضی که دیدم مجید پایش را گرفت دستم را به همراه سایر بازیکنان تیم بالا آوردم و داد زدیم که رشید شوت نزن اما او سرش پایین بود و متوجه نشد. با این حال اطمینان دارم که سوتفاهم شد چون دبیری به هر قیمتی دنبال قهرمانی نیست و بازی جوانمردانه را از دستور کارش خارج نخواهد کرد.

*اما چه شد که افشین دبیری به داخل زمین آمد؟

من جا دارد از ایشان تشکر کنم که خیلی خوب آنجا همه چیز را مدیریت کردند والا تنش ها و درگیری ها می توانست کاملا به ضرر تیم ما تمام شود و دیگر نتوانیم بازی را برگردانیم. ایشان آمدند و پس از اینکه دیدند آقای خوراکچی نمی تواند روی سکوها برود، او را به همراه خود پشت دروازه ما آوردند تا همه چیز ختم به خیر شود.

*با توجه به اینکه تنها دو بازی با منصوری و حفاری بازی های سخت دبیری محسوب می شود و شش امتیاز هم جلو هستید، می توان دبیری را قهرمان لیگ۹۲ دانست؟

انگیزه ما چیزی جز قهرمانی نیست اما پیروزی میثاق اولین خوان از هفت خوانی بود که باید بگذرانیم تا قهرمان بشویم. رقیب کم نداریم و تمام شش بازی باقیمانده برای ما حکم یک فینال را دارد که باید سربلند از آن خارج شویم.

*و سئوال آخر اینکه این هفته باید به ساری و قلعه عقابها بروید؛ این بازی را چه پیش بینی می کنید؟

من خودم مازندرانی هستم و تیم راه را هم دوست دارم اما با تمام احترام برای این تیم ریشه دار و پرطرفدار ما یک هدف بزرگ به نام قهرمانی داریم و فقط برای سه امتیاز به ساری خواهیم رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دبيري شنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷

درود بر تو ای دلاور مرد ایرانی