کد خبر : 3828
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1392 - 9:21
-

مرتضایی: برای تلافی دو اتفاق باید گیتی پسند را ببریم!

مرتضایی: برای تلافی دو اتفاق باید گیتی پسند را ببریم!
مدیر تیم فوتسال فرش آرای مشهد می گوید نتیجه بازی های آینده تیمش هیچ اهمیتی برایشان ندارد اما برای تلافی دو اتفاقی که در اصفهان برایشان افتاد باید گیتی پسند را شکست دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های فرش آرای مشهد و گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر قرار است جمعه هفته جاری رو در روی هم قرار گیرند. بازی که تاثیر بسیاری در تعیین جایگاه تیم های بالای جدولی دارد و گیتی پسند با امید به غفلت دبیری به مصاف تیم مشهدی می رود.

 

قبل از این بازی حساس، مصاحبه ای با علی مرتضایی سرپرست تیم فرش آرا داشتیم که متن کامل آن را در ادامه می خوانید:

 

* آقای مرتضایی! فرش آرا در هفته های اخیر نتایج نه چندان مطلوبی گرفته است. دلیل این مساله به نظر شما چیست؟

– ما این پیش بینی را می کردیم که در اواخر فصل همه تیم های متحول شوند به خصوص پایین جدولی ها که برای ماندن به آب و آتش می زنند. همچنین بازیکنان ما با توجه به فاصله امتیازی که در جدول به وجود آمده است احساس کردند دیگر به بالای جدول دسترسی ندارند و از همین رو بی انگیزه شدند. به هر حال هدف ما هم از ابتدا قرار گرفتن در رده های اول تا ششم بوده و قطعا به این هدف خواهیم رسید.

 

*  پس جلوی گیتی پسند هم با این تفکر بازی می کنید؟

– مطمئن باشید جلوی گیتی پسند همانطور که مقابل دبیری بازی کردیم، بازی خواهیم کرد. این روزها می گویند تیم های میانه جدولی با تیم های بالای جدولی و پایین جدولی همکاری می کنند. اما ما به هیچ وجه مقابل پتروشیمی ماهشهر هم مستحق باخت نبودیم. اگر توپ هایمان به گل می رفت نتیجه دو رقمی می شد. ما تنها به خاطر دست کم گرفتن از پتروشیمی باختیم.

 

*  پس قبول دارید در آستانه بازی شما با گیتی پسند برخی نگرانی ها منطقی است؟

– شاید این حرف ها طبیعی باشد اما باور کنید به تنها چیزی که فکر نمی کنیم تبانی است! چون این اتفاق دو بار برای خودمان در لیگ یک افتاد و در حالی که باید به لیگ برتر صعود می کردیم به خاطر تبانی دو تیم در دسته یک ماندیم. اگر حتی بازی باشد که یک درصد هم برایمان تاثیر نداشته باشد، به تبانی فکر نمی کنیم. این را واقعا جدی می گویم. این را هم بگویم که مقابل گیتی پسند انگیره بیشتری برای برد داریم.

 

* از چه بابت؟

–  چون در اصفهان ما را نا جوانمردانه بردند و یقینا درصدد این هستیم تا آن ها را شکست دهیم و به باخت فکر نمی کنیم. چه برایمان خوب شود چه بد! ما تنها برای تلافی دو اتفاقی که در اصفهان برایمان افتاد به مصاف گیتی پسند می رویم تا به آن ها ثابت کنیم فاصله ما با آن ها ۵ گل نبود.

 

* منظورتان از دو اتفاق چه چیزهایی بود؟

– اولین مورد این بود که قبل از بازی در رسانه ها خواندیم مهدی جاوید دو جلسه محروم شده است.در جلسه هماهنگی بازی هم این موضوع را اعلام کردند و سرپرست گیتی پسند در جریانش بود. کادر فنی ما هم حریف را با توجه به غیبت جاوید آنالیز کرده بود اما در فاصله یک ساعت مانده به شروع بازی فرداسیون اعلام کرد که جاوید می تواند بازی کند. این چه معنی دارد؟ گفتند نامه به باشگاه گیتی پسند دیر رسیده بود اما واقعا مسخره است. فکس کمیته فوتسال سه روز قبل از بازی برای ما آمده بود. کاملا مشخص است که گیتی پسندی ها قبل از بازی با فدراسیون فوتبال لابی کردند.

 

*  و اتفاق دوم…؟

–  اتفاق دوم هم این بود که تماشاگران اصفهانی تا دلتان بخواهد به ما ناسزا گفتند و آنچه که لایق خودشان بود را به قدرت بهادری و حسین عظیمی گفتند. البته این ها گذشته است و نباید من اشاره ای به آن ها می کردم ولی می خواستم به شما که می گویید شائبه تبانی وجود دارد، متذکر شوم که ما برای جبران بالاهایی که گیتی پسندی ها سرمان آوردند می خواهیم شکستشان دهیم.

 

* بازی قرار است از شبکه ورزش پخش شود؟

–  ما در این زمینه نقشی نداریم. کمیته فوتسال هم نمی تواند کاری کند و خود شبکه ورزش باید درخواستش را به صدا و سیمای استان دهد تا هماهنگی های لازم انجام شود.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

mario سه شنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸

بهادری خوب بلده انتقام بگیره

عبدالله خاكي سه شنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۱

امیدوارم بازی خوبی از نظر فنی بشه.از صدا و سیمای مشهد خواهش میکنم به جایکاه دوربین هاش رسیدکی کند

علیرضا چهارشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰:۱۹

ارواح مرده هاتون سلامتی فوتسال رو نشون بدید به همه
اگه باختید فدا سرتون ولی مثل بازی دبیری با غیرت و جوانمردانه بجنگید و در آخر هرچی شد وجدانتون راحت باشه
ممنون

حمید چهارشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰

آقای مرتضایی اون موقع که قدرت بهادری با دستش به سمت تماشاگران اصفهانی اون حرکت که فقط در شان خودش و شماست را نشان داد شما رود نیمکت خواب تشریف داشتید !حالا شما مدعی اخلاق شدهاید بابا کمتر ریا کاری کنید