کد خبر : 3913
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1392 - 22:18
-

راه ساری پر طرفدارترین تیم ایران شد

راه ساری پر طرفدارترین تیم ایران شد

پایگاه خبری فوتسال ایران بزرگترین نظرسنجی فوتسال را از ششم دی آغاز کرد تا پرطرفدارترین تیم لیگ ایران مشخص شود. بعد از گذشت پنجاه روز از آغاز این نظرسنجی ۲۰۳۵ نفر رای شرکت کردند و راه ساری با احتساب ۱۹ درصد از رای ها به عنوان پرطرفدارترین تیم امسال معرفی شد.   تیم با ریشه

پایگاه خبری فوتسال ایران بزرگترین نظرسنجی فوتسال را از ششم دی آغاز کرد تا پرطرفدارترین تیم لیگ ایران مشخص شود. بعد از گذشت پنجاه روز از آغاز این نظرسنجی ۲۰۳۵ نفر رای شرکت کردند و راه ساری با احتساب ۱۹ درصد از رای ها به عنوان پرطرفدارترین تیم امسال معرفی شد.

 

تیم با ریشه راه ساری که یکی از قدیمی ترین تیم های فوتسال ایران محسوب می شود از همان روز آغازین نظرسنجی در صدر قرار داشت و در پایان هم به عنوان پرطرفدارترین تیم انتخاب شد. این در حالی است که ساروی ها امسال وضعیت چندان مطلوبی در جدول ندارند و به احتمال فراوان در صورت نتایج قابل قبولشان می توانستند با اختلاف بیشتری اول شوند.

 

همچنین در این نظرسنجی تیم فرش آرای مشهد با اختصاص ۱۸ درصد از رای ها در رده دوم پرطرفدارترین تیم های ایران قرار گرفت. تیم مشهدی در حالی این رتبه را بدست آورد که رقابت نزدیکی با راه ساری در روزهای آخر داشت.

 

نکات جالبی بعد از این نظر سنجی بدست آمد که بخشی آن به شرح زیر است:

بخش بیشتر رای طرفداران تبریزی به سمت دبیری جاری شده و اگر این شهر یک تیم داشت، آن تیم در رده نخست این رتبه بندی قرار می گرفت! البته نباید از نتایج خوب دبیری و تاثیر صدرنشینی این تیم در جذب هوادار غافل شد.

 

فوتسال تهران نیز با وجود حضور تیم های خوبی مثل میثاق و تاسیسات دریایی هنوزنتوانسته است هواداری برای خود جذب کند و در مقایسه با تیم های شهرستانی بسیار عقب است.

 

فوتسال اصفهان هم در حالی که در سال های گذشته تبدیل به قطب اصلی فوتسال ایران شده بود در مجموع رای های اختصاص داده شده به گیتی پسند و زمزم از بسیاری از شهرها عقب است این می تواند شاهدی برای افت فوتسال این شهر باشد. نتایج تیم گیتی پسند در فصل جاری نیز می تواند در تعداد هواداران امسالش تاثیر گذاشته باشد.

 

اما در این میان نکته بسیار قابل توجه تعداد رای های مربوط به تیم های اهوازی است. هر چند پتروشیمی امسال نتوانست خود را بین مدعیان قرار دهد ولی انتظار می رفت حفاری اهواز با توجه حضورش در کورش قهرمانی از هواداران بیشتری هم برخوردار باشد.

 

تیم های شهرداری ساوه، شهید منصوری قرچک  و ماهان تندیس قم از تیم های قدیمی لیگ فوتسال ایران هستند که قرار گرفتن آن ها در رده های بالایی جدول چندان هم جای تعجب ندارد.

 

یادآور شویم با توجه به اینترنتی بودن و فاصله نزدیک رای ها نمی توان تحلیل دقیقی در این زمینه داشت و این امید را داریم تا سال آینده این نظرسنجی را به شکلی فراگیرتر و با جامعه آماری بیشتری انجام دهیم.

 

رده بندی ۱۴ تیم این نظر سنجی به شرح زیر است:

 

۱- راه ساری – ۳۹۰ رای-  ۱۹%

۲-فرش آرای مشهد- ۳۷۲ رای-  ۱۸%        

۳- دبیری تبریز – ۳۲۰ رای – ۱۶%

۴- ماهان تندیس قم – ۲۱۸ رای – ۱۱%

۵- شهرداری ساوه  – ۱۴۱ رای – ۷%

۶- گیتی پسند اصفهان – ۱۲۷ رای – ۶%

۷- شهید منصوری قرچک – ۱۲۲ رای-  ۶%

۸- حفاری اهواز – ۹۸ رای – ۵%

۹- میثاق تهران- ۷۰ رای – ۳%

۱۰- تاسیسات دریایی تهران – ۴۵ رای – ۲%

۱۱- زمزم اصفهان – ۳۵ رای – ۲%

۱۲- هلال احمر تبریز – ۳۳ رای – ۲%

۱۳- شهرداری تبریز – ۳۲ رای – ۲%

۱۴- پتروشیمی ماهشهر ۳۲ رای – ۲%

 

اما بعد از اتمام بزرگترین نظرسنجی فوتسالی ایران وعده اولین دوره انتخاب برترین های لیگ را می دهیم. پایگاه خبری فوتسال ایران در نظر دارد برترین های لیگ فوتسال در بخش تیم، مربی بازیکن و … را بعد از اتمام لیگ معرفی کند. همچنین در صورت حضور اسپانسری برای تامین منابع مالی از نفرات برتر در مراسمی تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

راه ساری شنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۴

عشق است راه ساری و قلعه عقاب ها

هوادار شنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۴

اساتید محترم. خدا قوت…..ولی اینو بگم جهت اطلاع که خیلی ها دسترسی به اینترنت به راحتی ندارن واز نظر سنجی شما مطلع نیستند.بازم خدا قوت وبه هواداران راه ساری تبریک عرض میکنم.یاحق

ساروی به هوادار یکشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۸:۵۵

هوادار عزیز می دونم با این کامنتت قصد به حاشیه کشوندن اول شدن ساری رو نداری، ولی باید بدونی دسترسی نداشتن به اینترنت برای هوادارای همه تیم ها وجود داره. یا حق

هواداره کات شارود یکشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳

به نظر شما اگه ساری نباشه لیگ معنی داره!!! باید تعطیل بشه…

قاسم مقنعی یکشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸

تبریک به ساروی ها و هواداران پرشور راه ساری و جهنم سید رسول حسینی..
بی قرارم.. بی قرارم..
سالن سید رسول را دوست دارم.
صدای طرفداراشو دوس دارم..
جایگاهه تیفوسیاشو دوس دارم..

نام ... یکشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴

چی میگی رفت دسته۱

قم مهد فوتسال ایران یکشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵

زنده باد فوتسال ایران
به امید فوتسال بی حاشیه

مصطفی دوشنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۸:۲۹

عشق است راه ساری … درود بر تماشاگران با غیرت ساروی

امین سه شنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳

داره میره دسته دو؟؟؟

جایگاه ابی چهارشنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳

ما عشق ساری تو خونمونه اینو عالم همه میدونن اول اخر بشی تو بازهم این هوادار به پات می مونه ……