کد خبر : 3978
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 14:07
-

طاهری:یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل‌مان را مقابل ماهان تندیس خواهیم داشت/ تیم ملی برای قهرمانی نیاز به بازی تدارکاتی دارد

طاهری:یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل‌مان را مقابل ماهان تندیس خواهیم داشت/ تیم ملی برای قهرمانی نیاز به بازی تدارکاتی دارد
ملی پوش گیتی پسند از وضعیت خودش ، تیمش و تیم ملی می گوید.

ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: منتظریم دبیری بازهم امتیاز از دست دهد تا بتوانیم به صدر برسیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری ابتدا درباه حضور در بازی‌های گیتی پسند با وجود مصدومیت اظهار کرد: هفته دوم به دلیل ضربه شدیدی که به پایم خورد مصدومیت سختی پیدا کردم و پزشک تیم استراحت سه هفته‌ای را به من داد اما با توجه به شرایطی که تیم داشت دوست داشتم حتی یک دقیقه هم شده برای تیمم بازی کنم. اگر استراحت می‌کردم مصدومیت زود بر طرف می‌شد اما در هر بازی با تزریق آمپول و مصرف قرص به میدان رفتم. با این حال خدا را شاکرم شرایط طوری شده که به قهرمانی امیدوار شدیم.امسال واقعا بد شانسی گریبانمان را گرفت و تمام بازیکنان تیم حداقل یک بار مصدوم شدند!

وی با اشاره به نتایج دبیری تبریز در هفته‌های اخیر افزود: دبیری دو هفته است که به نفع ما بازی می‌کند. البته ما کار خودمان را می‌کنیم ولی امیدوار هستیم آنها باز هم امتیاز از دست دهند و منتظر این اتفاق هستیم. با این حال معتقدم هر تیمی که حقش باشد جام را در پایان فصل بالا می‌برد و تقدیر هر چه باشد همان رقم می‌خورد. تیم‌هایی که مقابل دبیری بازی می‌کنند از انگیزه بالایی برخوردارند. به عنوان مثال راه ساری انتهای جدولی نتایج خوبی در فصل نگرفته اما مقابل دبیری به پیروزی رسید. امسال کار برای همه تیم‌ها سخت شده است. تعداد مدعیان زیاد است و هیچ کدام از بازی‌هایمان از ابتدای فصل راحت نبود. واقعا لیگ پویایی را پشت سر می‌گذاریم و نتیجه هیچ بازی را هم نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

بازیکن تیم گیتی پسند همچنین درباره بازی روز جمعه تیمش مقابل ماهان تندیس قم در هفته بیست و دوم لیگ، عنوان کرد: تیم‌های قم همیشه در فوتسال از قدرت‌ها محسوب می‌شوند. قم از شهرهایی است که سابقه زیادی در فوتسال دارد و یکی از قطب‌های اصلی فوتسال ایران محسوب می‌شود. همچنین امسال بازیکنان تکنیکی و باهوشی در ماهان تندیس بازی می‌کنند و به هیچ وجه نمی‌توانیم آنها را دست کم بگیریم. همه تیم‌ها به خاطر حضور ملی‌پوشان زیاد و سابقه گیتی پسند با انگیزه زیاد مقابل ما قرار می‌گیرند. معتقدم یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل‌مان را مقابل ماهان تندیس خواهیم داشت و با توجه به روحیه‌ای که در هفته‌های اخیر پیدا کردیم به دنبال سه امتیاز در این دیدار هستیم.

ملی پوش فوتسال ایران در بخش دیگری از گفت‌وگو در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی می‌تواند با برنامه فعلی در جام ملت‌های آسیا که قرار است در اردیبهشت ۱۳۹۳ برگزار شود به قهرمانی برسد، گفت: دیگر همه می‌دانند که فوتسال آسیا مثل ۱۰ سال قبل نیست. مثل دو سال قبل هم نیست و تیم‌های ژاپن، تایلند و ازبکستان تدارک زیادی برای جام ملت‌ها دیده‌اند. این را هم می‌دانیم که هر وقت اردو و بازی‌های خوبی برای تیم ملی در نظر گفته شده، ثمرش را هم دیده‌ایم. در حال حاضر نیز بازیکنان جوان زیادی به تیم ملی آمدند که نیاز به کسب تجربه دارند و باید در میادین بزرگی آزمایش شوند. امیداوارم آقای افتخاری در زمان باقیمانده فکری برای بازی‌های دوستانه خوب برای تیم ملی کند تا با آمادگی کامل به مسابقات برویم و جام را دوباره به ایران بازگردانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.