کد خبر : 4028
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1392 - 20:15
-

شمسایی در خواب هم به قهرمانی نمی رسد!

شمسایی در خواب هم به قهرمانی نمی رسد!
تماشاگران گیتی‌پسند در حاشیه بازی امروز خود شعارهایی برای وحید شمسایی و سرمربی تیم ماهان تندیس سر داده و برای این تیم کری‌خوانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی تیم های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و ماهان تندیس قم در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

تماشاگران تیم گیتی‌پسند در بازی امروز تیم خود مقابل ماهان تندیس قم استقبال بسیاری از مسابقه به عمل آورده بودند و نزدیک به ۱۵۰۰ تماشاگر گیتی‌پسند در بازی امروز تیم اصفهانی حضور داشتند.

نزدیک به ۵۰ تماشاگر تیم ماهان تندیس نیز از قم به اصفهان آمده بودند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند.

تماشاگران گیتی‌پسند در حاشیه بازی امروز خود شعارهایی برای وحید شمسایی و سرمربی تیم ماهان تندیس سر داده و برای این تیم کری‌خوانی کردند.

بر خلاف بازی‌های قبل که شعارهای تماشاگران مسابقه علیه داور و تیم حریف بود، در این بازی دو تیم تیم خودشان را تشویق کردند و شعارهای حاشیه‌ای کمتری بر زبان آورده شد.

این تماشاگران در شعارهای خود اعلام کردند که شمسایی قهرمانی امسال لیگ برتر را در خواب می‌بیند و قهرمان واقعی لیگ برتر، گیتی‌پسند است.

تماشاگران تیم گیتی‌پسند در دقایق پایانی مسابقه با شعار “وحید شمسایی خواب می‌بیند”، معتقد بودند که قهرمان امسال لیگ برتر نیز گیتی‌پسند است.

در بین دو نیمه از سوی باشگاه گیتی‌پسند قرعه‌کشی شده و به ۳ نفر از تماشاگران به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

در شرایطی که گیتی‌پسند در نیمه نخست بازی ۲ گل از تیم حریف خورد و از حریف عقب افتاد، با درخشش بازیکنان خود و احمد اسماعیل‌پور، توانست بار دیگر بازی را بازگردانده و در نهایت به پیروزی رسیدند.

گیتی‌پسند در مسابقه امروز با پیروزی و کسب ۳ امتیاز مسابقه، بار دیگر به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرده و با تیم صدرنشین جدول، اختلاف ۳ امتیازی پیدا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی جمعه , ۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۳

تماشاگران گیتی‌پسند در حاشیه بازی امروز خود شعارهایی برای وحید شمسایی، سرمربی تیم ماهان تندیس سر داده و برای این تیم کری‌خوانی کردند.!!!!!
محض اطلاع شما شمسایی سرمربی دبیری تبریز هست….

احسان جمعه , ۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۱

دم تیم گیتی پسند گرم حاله این قمی ایه مغرور و گرفتن.ایول

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۱۱

حالا خوبه سعید تقی زاده مون تو گیتی پسنده و میثم ایلانلومون تو دبیری اگه اینا امسال بودن با این ۸ تا تیم ملی تونم حریفمون نمیشدید … یادت نره که گیتی پسند چند تا بازیکن تیم ملی داره و اینکه با این ۸ تا و حسین طیبی چ طوری آبروی ایران تو آسیا رفت و گیتی دوم شد …
راستی این همه سنگ گیتی رو به دل میزنی چند تا اصفهانی داره؟؟!

محید شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۱۷

حالاخوب اصفهانیا سعیدتقیزاده قمی رو دارن والا اصفهانیا چکارمیکردن.دمت گرم سعید

رضا شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱:۴۰

مافیای علی طاهری و عراقیزاده که معلوم نیست از کجا وارد فوتسال شده هم امسال بازم با تبانی و لابی لیگ فوتسال رو به گند میکشن

مسيح شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱:۵۰

زنده باد وحید شمسای که تا الانش فوتسال پاکی از خودش نشون داده نه مثل علی طاهری که همش با تبانی یا با سیاستهای کثیفش نتیجه گرفته مثل امروزش فکر کرده کسی از پشت پرده خبر نداره برو بابا عابرو اصفهانم بردی تبانی تبانی فوتسال اصفهانی

امير شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱:۵۵

اقای شمسای اگه خوابشم ببینه برا ماایرانیا ارزشمندتر تا قهرمانی کثیف گیتی پسند که همش با دوزو کلکو تبانی

Davod شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷

علی طاهری اینقد پول به تماشاچیها نده که برا اقا وحید شعار بدن توهنوز تواون اندازه نرسیدی اینو همیشه بدون که وحید شمسای اقای گل جهان واعتبار فوتسال ایرانه پاتم اندازه گلیمت دراز کن قهرمانیاتم فقط بدرد خودت میخوره