کد خبر : 4227
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1392 - 17:04
دسته‌بندی نشده
-

خبیری:حفاری را بردیم تا راه قهرمانی دبیری هموار شود

خبیری:حفاری را بردیم تا راه قهرمانی دبیری هموار شود
سرمربی هلال احمر تبریز می گوید تیمش راه قهرمانی دبیری را هموار کرده است.

سرمربی تیم هلال احمر تبریز می گوید تیمش با شکست دادن حفاری خوزستان راه قهرمانی دبیری را هموار کرده است.

محسن خبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی با حفاری و پیروزی ارزشمند تیمش در این بازی گفت: به خوبی از تاکتیک حفاری شناخت داشتیم و می دانستیم که اگر به آنها فضا بدهیم شکننده کار می کنند. ما در این بازی سه بازیکن اصلی خود را نداشتیم اما ۴ گل زدیم و ۴ گل هم نزدیم.بازیکنانم جنگنده و با غیرت بازی کردند و پیروزی دراین میدان حق ما بود.

خبیری در مورد اینکه با این شکست کمک زیادی به تیم دبیری کرده چرا که حفاری از کورس قهرمانی افتاد اذعان داشت: من در میانه های فصل گفتم که همه تبریزی ها دوست دارند دبیری قهرمان شود و باید متحد شویم تا این تیم به هدفش برسد.ما در این بازی در وهله اول برای اعتبار و جایگاه خودمان بازی کردیم و در وهله دوم به فکر دبیری بودیم تا با غلبه بر حفاری،راه قهرمانی دبیری را هموار کرده و تبریزی ها را خوشحال کنیم.

سرمربی هلال احمر در مورد علت نتایج ضعیف این تیم در نیم فصل دوم تاکید کرد: در شرایطی که اکثر تیم ها در نیم فصل دوم بازیکن جدید جذب کردند ما نتوانستیم مهره جدیدی بگیریم و در ادامه هم با محرومیت و مصدومیت بازیکنان زیادی روبرو شدیم و خودم هم چند جلسه محروم شدم.در هر بازی دو سه مهره خود را نداشتیم و یک مقدار هم بدشانس بودیم تا نتایج بدی بگیریم اما عزم خود را جزم کردیم تا در ۴ بازی آخر خود امتیازات کامل را بگیریم که در دو بازی موفق بودیم و زمزم و حفاری را بردیم و امیدواریم در دو بازی آینده هم پیروز شویم تا به رتبه تک رقمی در جدول برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حمید سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۷

خدا رحم کرده اگه این مصاحبه را سرمربی زمزم اصفهان کرده بود فریاد مدعیان فوتسال پاک به هوا بود که آهای به داد فوتسال برسید که گیتی تبانی کرده!الان کجاندمدعیان!!!

طاهر چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۶

آقا حمید اصلا برفرض تبانی باشه این اخه مرد مومن نهایتش اینه که دبیری به هلال احمر پاداش بده برو خوب بازی کن و حریفت رو ببر تبانی نکرده که ببازه همین کارو گیتی پسند هم کرده آقای طاهری قول پاداش به زم زم داده بود که مقابل دبیری مساوی یا پیروزی بدست بیارن

از قم سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱

مطمئن باشید امسال هم گیتی قهرمان می شود با وجود اینکه متنفرم از این تیم….

نام ...hamed سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵

این وصله ها به استاد خبیری نمیچسبه.چون همه اخلاق و شخصیت ایشان را میشناسند.اگر مصاحبه روبخوندید میفهمید که آقای خبیری گفته اول بخاطر آبرو وحیثیت خودمون وجایگاه خوب درجدول.بعدش هم تعصبش رو به تبریز رسونده.این انگ تبانی ها به شماها میاد.

علی سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۱

استاد؟!!!

نام ...تبریز سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱

آخه امسال هلال احمر تبریز با آمدن آقای خبیری واقعا متحول شده.هم خوب بازی مکنه هم خوب نتیجه گرفته درضمن همه ایشون رامیشناسند.یکی ازپاک وسالم ترین مربیان ایران هستند. شمابرید جام تیم شهید منصوری قرچک رو بدید.همه میدونند ناپاکی وتبانی کجابوده خیلی ازش نمیگذره.یاشاسین همه بروبچه های تیم هلال احمروکادرفنی بسیارخوبش و استادخبیری. ..

علی سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۱

اقای خبیری مطمن باش این ارزوت به گور خواهی برد. حفاری ان شاءااله روز شنبه دبیری رو خواهد برد انهم با اقتدار و ارزوی قهرمانی دبیری به دل شما خواهد ماند
زنده باد حفاری خوزستان

نام ...داود سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴

بله استاد خبیری. چرا دارید میسوزید که بدون داشتن چهارمهره اصلیش.وبااین بضاعت هلال احمر وچندجوون ۴تاییتون کرده اونم تیم حفاری با این همه مهره ی خوب ومدیریت قوی وپول وامکانات.نازشصتت آقای خبیری که اینقدر به مردم تبریز تعصب دارید.به کوری چشم حسودا دوستتون داریم.یاشا..

علی اقا سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۸

تافاسدین مثل ایرج کریمی ودست نشاندهاش هستند حفاری هیچی نمیشه وبایدجوابگوی خداوندباشند چون عالم محضرخداست و معصیت در کارشان بسیار هست وگرفتارچوب خداوند میشوندو……….

هوادار.... سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۵

ای بابا از اون موقع که این مربی رو میشناسم استاد پاچه خواری وچاپلوسی حالا فکر کردی سمت بهت میدن تو دبیری در ضمن یادت باشه دبیری به هفته آخر هم نمیکشه همین هفته گیتی قهرمانی رو جشن میگیره بعد خودتو دارو دستتون برین سماق بمکید.نوش جانتون…….در ضمن شهر آفتاب میخاد تیم داری کنه البته در لیگ دو……خوش گلدی قارداش…..

نام ... سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۱

واسه تبریزیا متاسفم که به گیتی تهمت تبانی میزنن خودشون که اعلنی تبانی میکنن رو که نیست سنگ پای قزوین

نام ...یاشار چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۴:۱۳

اتفاقا آقای بیسواد امسال هلال احمر تبریز بهترین نتایج رو گرفته. هم نتایج وهم بازیهای خبلی خوبی انجام داد.بعدش هم به کوری چشم شماها آقای خبیری یکی از جوان ترین.با اخلاق ترین وپاک ترین مربیان ایران هستند. درضمن همه تیمهانفراضافه کردند ولی هلال نفرهم ازدست داد . این رو هم بدونید که این تهمتها لیاقت شماهاست که به آقای خبیری میچسبانید..

مهران چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

خبیری این قدر که به تیم دبیری تمرکز کردی اگر روی تیم خودت تمرکز داشتی الان تو جدول جزء۴ تیم اول بودی !!! اینقدر هم با الفاظ بازی نکن تو را در تبریز نگه میدارند نگران نباش!!!!دبیری هم قهرمان نشه تو را نگه میدارند عزیزم!!