کد خبر : 4326
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1392 - 12:35
-

افتخاری:نگران انحلال گیتی‌پسند نیستیم/هیچ اتهامی به دبیری وارد نیست

افتخاری:نگران انحلال گیتی‌پسند نیستیم/هیچ اتهامی به دبیری وارد نیست
رئیس کمیته فوتسال در گفتگویی در خصوص وضعیت لیگ امسال ، قهرمانی دبیری ، صحبت های شمسایی و انحلال گیتی پسند به اظهار نظر پرداخت.

رییس کمیته‌ فوتسال پاسخ واکنش تند وحید شمسایی را داد و گفت که از قهرمانی دبیری ناراحت نبوده و هیچ بی‌حرمتی هم به او نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضا افتخاری در پاسخ به اظهارات وحید شمسایی مبنی بر این که او از قهرمانی دبیری ناراحت است، توضیح داد: پاسخ من به مصاحبه وحید شمسایی به خاطر یک نوع پیشگیری بود. ما برای پیشگیری چنین صحبت‌هایی را می‌کنیم و می‌گوییم که هیچ پشت پرده‌ای وجود ندارد تا اگر قرار است اتفاقی رخ دهد، کنترل شود. آن روز خبرنگار از من پرسید شمسایی گفت مدارکی دارد که نشان می‌دهد پشت پرده ای وجود دارد. من نیز پاسخ دادم وحید شمسایی معطل نکند و فوری فایل صوتی را در اختیار ما قرار دهد. ما به دنبال این هستیم تا با ناپاکی‌ها برخورد کنیم. هیچگاه نگفتم که شمسایی چرا مدرکی رو نمی‌کند.

وی افزود: شمسایی می‌گوید من از قهرمانی تیمش ناراحتم اما اتفاقا این را همه می‌گویند و معتقدند من خدای نکرده تیمی را مورد بی‌حرمتی قرار می‌دهم ولی با رفتار‌هایم ثابت کرده‌ام که بی طرفم و همه را به یک چشم می‌بینم. اگر دخالتی کنم کار درستی نیست. من امین همه باشگاه‌ها هستم و حق و حقوق تیمی را پایمال نمی‌کنم.

رییس کمیته‌ فوتسال همچنین در مورد اتهام تبانی باشگاه گیتی‌پسند به دبیری تصریح کرد: برخی موارد وقتی تیم‌ها نتیجه‌ نمی‌گیرند می‌خواهند با حاشیه توجیه کنند، چون سرنوشت شما را دیگران باید رقم بزنند. کسی که می‌خواهد قهرمان شود، باید خودش این کار را انجام دهد. این‌ها بحثی است که از جانب ما رد می‌شود و واقعیت همان چیزی است که می‌بینیم. بازی دبیری و حفاری بسیار سالم و سفت و سخت برگزار شد. هر کدام از بازی‌ها فینال بود. همچنین بازی منصوری و دبیری هم اتفاق خاصی نداشت، مطمئن باشید اگر بو ببریم یک بازی پشت پرده دارد برخوردهای شدیدی انجام می‌دهیم. این را هم بگویم که ما تمام حرکات پشت پرده را کنترل کردیم و اجازه ندادیم تیم‌ها هر کاری که دوست دارند انجام دهند.

افتخاری اضافه کرد: لیگ فوتسال امسال پاک برگزار شد و هیچ ارتباط نامشروعی وجود نداشت. خوشبختانه تمام تیم‌ها هم با ما همکاری کردند و با هم برنامه‌ها را جلو بردیم.

رییس کمیته‌ فوتسال همچنین در مورد تهدید مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند به انحلال تیم‌های فوتسال اصفهان به ایسنا، گفت: ما نگران انحلال گیتی‌پسند نیستیم. آنقدر تیم‌های دسته یکی و سرمایه‌گذار در فوتسال زیاد است که در صف ایستاده‌اند. البته گیتی‌پسند منحل نخواهد شد، مگر یک شبه این همه راه را آمده‌اند که بخواهند همه‌اش را نابود کنند. فوتسال همین است. یک سال قهرمان می شوی ، یک سال نایب قهرمان و شاید یک سال هم سقوط کنی. مزه‌اش به همین چیزهاست. اگر نباشد رقابتی هم نیست. طاهری باید بداند که تیم‌های دیگر هم تلاش کرده‌اند و با به کارگیری مربی و بازیکنان بهتر مزد زحماتشان را گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

magoli یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰

درود…

نام ... یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳

شما به تخلفات خودت تو لیگ دسته یک بچسب به تیمداری اصفهانیا هم دخالت نکن

رحيم یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵

چرا هر چی ادم بی لیاقته رو میزارن رئیس کمیته فوتسال.این بابا به درد نمیخوره.