کد خبر : 4336
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1392 - 14:37
دسته‌بندی نشده
-

فایل صوتی تماس مشکوک با وحید شمسایی پیش از بازی با حفاری

فایل صوتی تماس مشکوک با وحید شمسایی پیش از بازی با حفاری
در این فایل صوتی فردی با شماره ناشناس تماسی مشکوک را با وحید شمسایی سرمربی دبیری تبریز پیش از بازی با حفاری برقرار کرده است.

وحید شمسایی پیش از بازی با حفاری اهواز مدعی شد که از شماره هایی ناشناس تماس هایی مشکوک با او برقرار شده است و از مسئولان خواست تا جلوی این اقدام را بگیرند.پس از این مصاحبه افتخاری رئیس کمیته فوتسال این اقدام شمسایی را بلوف خواند و مدعی شد قضیه تماس حقیقت ندارد.

در همین رابطه وحید شمسایی امروز فایل صوتی یکی از تماس های مشکوکی که با او پیش از بازی با حفاری گرفته شده در اختیار پایگاه خبری فوتسال ایران قرار داد.

شمسایی در رابطه با این فابل توضیح داد: پس از اینکه دیدم تماس های مشکوک از شماره هایی که چند صفر بود با من و یکی دو نفر دیگر از باشگاه ما برقرار شد تصمیم گرفتم یکی از مکالمات را ضبط کرده تا در اختیار مقامات مسئول قراردهم.این فرد چندین بار به ما زنگ زد و من احساس ترس کردم.مجبور بودم با این فرد صحبت کنم و حتی از او بخواهم تا چهره اش را به ما نشان بدهد تا ببینیم چه کسی هست . این مکالمه را هم شانسی توانستم ضبط کنم.

 

“”””””””””””””””این فایل صوتی تا روز دوشنبه روی پایگاه خبری فوتسال ایران قرار داشت که به دلیل ملاحظات امنیتی از سایت حذف شد.پایگاه خبری فوتسال ایران این آمادگی را دارد که فایل مربوطه را در اختیار مقامات و مسئولان ذیربط قرار دهد”””””””””””””””””

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال پاک یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵

خدا راشکر جمعیت زیادی به سالن آمده بود وخدایش بازی پرهیجانی بود ودربیشترمواقع توپ میدان دست میزبان بود وتا لحضات پایانی بازی هردو تیم دست از حمله بر نمیداشتن واینو بگم هردوتیم برای کسب امتیازوبرد به آب وآتش میزدند .ما که حال کردیم.

ناشناس دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۹:۵۴

اره ما میدونیم فوتسال ایران اصلا بازی بو دار توش برگزار نمیشه.بلللللللللله

قم مهد فوتسال ایران دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳

آقا دوباره بزارید یعنی چی … وقتی این قضیه عمومی بشه دیگه کسی جرات نداره از این کارا بکنه …. ب نظر من باید این فایل پخش بشه بین مردم!

علی دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۶

اینا همش بولوفه که خودشون را پاک جلوه بدند.فقط گیتی آسیایی

گیتی دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۹

تبانی تبانی گیتی اصفهانی
نه گیتی اصفهانی