کد خبر : 4376
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1392 - 16:06
دسته‌بندی نشده
-

شنوفی:۹۰ درصد حرفهای آغاجری دروغ است

شنوفی:۹۰ درصد حرفهای آغاجری دروغ است
بازیکن تیم برنای خوزستان از برخی اتفاقات پشت پرده این تیم پرده برداشت و مدعی شد اکثر اظهارات آغاجری در گفتگو با ما دروغ است.

محسن شنوفی یکی از بازیکنان تیم برنای خوزستان به اظهارات محمدهادی آغاجری مدیرعامل این باشگاه واکنش نشان داد و مدعی شد ۹۰ درصد حرفهای او در مصاحبه ای که با سایت ما داشته دروغ بوده است.

این بازیکن در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: برنا حدود ۱۵ بازیکن داشت و من جزو کسانی بودم که بیشترین دقایق بازی را در این تیم داشتم.اینکه آغاجری گفته من در نیم فصل تیم را ول کردم و رفتم سربازی نادرست است.حقیقت این است که در قرارداد من که در فدراسیون هم موجود است من قید کردم که تا نیم فصل در تیم خواهم بود و در صورت رضایت طرفین می توانم زمان سربازی ام را تمدید کنم و تا پایان فصل در برنا بمانم اما وقتی دیدم چکم پاس نشد قید ماندن در این تیم را زدم. حتی خود آغاجری ۲۰ بار با من تماس گرفت که کار خدمتم را درست کنم اما گفتم تا چکم پاس نشود نمی مانم.

شنوفی ادامه داد:روزی که برای بستن قرارداد پیش ایشان رفتیم با ظاهر مذهبی خود و پرچم حضرت زهرایی که زیر آن نشسته بود از بچه مسلمان بودن ما سو استفاده کرد و گفت که از هیچکس پولی نمی گیرد اما دیدیم که به همه بدهکار شد.تنها کسی که توانسته از او پول بگیرد مهدی حسن زاده است که نوش جانش و با زرنگی این کار را کرده است.

این بازیکن با بیان اینکه هر جا می فهمیدند از تیم برنا هستیم برخورد بدی با ما می کردند تاکید کرد:در ۴،۵ هتل و مسافرخانه در به در بودیم  و می گفتند چون تیم بدهکار است وسایلتان را بیرون می ریزیم.ما حتی قصد داشتیم برویم طبقه بالای خانه آقای فرهادی(سرمربی برنا) زندگی کنیم.می رفتیم کفش بخریم اما چون گرمکن برنا پوشیده بودیم می گفتند به شما کفش نمی فروشیم. فیزیوتراپی می رفتیم از تیم طلب داشت و کار ما را انجام نمی داد.شاید باور نکنید اما در فرودگاه انباری وجود داشت که برای یک هواپیمایی بود و ما چند روزی را آنجا خوابیدیم.

شنوفی با بیان اینکه بازیکنان از زهرایی سرپرست تیم پول دستی می گرفتند اذعان داشت: من تنها ۴۰۰ هزار تومان پول از آغاجری گرفتم آن هم زمانی بود که در مشهد بازی داشتیم و خواهرم زنگ زد که حال مادرم خراب شده و باید به قم بروم.به همین خاطر به من ۴۰۰ هزار تومان داد اما هیچ پول دیگری نگرفتم و سایر بازیکنان هم همین داستان را دارند.من چک ۷ میلیونی بابت قراردادم دارم که پاس نشد.حدود دو سه میلیون تومان هم بابت پاداش های پیروزی ها طلبکارم که نزدیک ۱۰ میلیون تومان می شود.این آقا فقط ۱۰ میلیون به من بدهکار است و مابقی هم همین سرنوشت را دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال ایران سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۸

مرسی محسن که مثل بقیه سکوت نکردی لیشالا فصل بعد بیای قم واسه قهرمانی ماهان ♥

نام ... سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵

اگر مسولان نمیتوانند حق و حقوق این بازیکنان را از امثال اغاجری بگیرند فاتحه ی فوتسال را باید خواند
محسن مرسی که از بچه ها دفاع کردی

بابا چهارشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۲۷

شنوفی تو هم فرصتی پیدا کردی که یه جوری خودت مطرح کنی ها
تو که همه اینهارو میدونستی همون اول ول میکردی میرفتی
دیگه این حرفها چیه بچه مسلمان

قم مهد فوتسال ایران چهارشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۳

خودش اول گفته که با مظلوم نمایی پرچم حضرت زهرا ما رو تو تیم نگه داشت !! بعدشم بین این همه بازیکن جرات داشته ک اومده این حرفو زده

نام ... پنجشنبه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳

بی انصاف چه نونیه میدی زن و بچت حق این بچها رو بده از خدا بترس