کد خبر : 4375
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1392 - 15:35
دسته‌بندی نشده
-

چرا کشاورز کلمه عمروعاص را به خودش گرفته؟/او یادش رفته به من می گفت علیه اصفهانی ها شعار بدهم؟

چرا کشاورز کلمه عمروعاص را به خودش گرفته؟/او یادش رفته به من می گفت علیه اصفهانی ها شعار بدهم؟
اسماعیل مولوی یا فردوسی پور قرچک همان کسی است که در پشت میکروفن علیه گیتی پسندی ها و محمد کشاورز صحبت کرد.او در گفتگو با ما صحبتهای جالبی را مطرح کرده است.

جرقه تمام حواشی به خصوص در پایان بازی منصوری با گیتی پسند از اظهاراتی بود که فرد میکروفون به دست بر علیه گیتی پسند ها بر زبان آورد.کار به جایی رسید که محمد کشاورز کاپیتان گیتی پسند اتفاقات این بازی را لکه ننگ فوتسال نامید و باشگاه گیتی پسند هم علیه این اتفاقات بیانیه داد.در این میان نیک دیدیم تا پای صحبت های “اسماعیل مولوی” بنشینیم.کسی که به زعم اصفهانی ها عامل بی احترامی به این تیم و بازیکنانش بوده است.مصاحبه او با پایگاه خبری فوتسال ایران خواندنی است:

* استارت تمام اتفاقات را خود گیتی پسندی ها زدند.چطور سه روز قبل از بازی رضا لک می گوید در قرچک دنبال بازی ناپاک و تبانی نباشید اما بعد از ناکامی تیمش به وطنخواه می گوید پول حرام سر سفره نبرید.اینکه چون نتیجه نگرفتید زمین و زمان را مقصر بدانید درست نیست.

* مگر من اول بازی از تماشاگران نخواستم چندین بار برای رضا لک دست بزنند و او را تشویق کنند؟چرا این اتفاقات افتاد؟چون آقایان در نتیجه گیری ناکام شدند.چطور ما پارسال که صبا را بردیم و گیتی پسند قهرمان شد بهترین بودیم اما امسال لکه ننگ فوتسال؟ ما امتحانمان را پس دادیم.

*آقایان چرا مدعی شدند در بازی با دبیری تبانی کردیم؟ وقتی این مسائل را مطرح می کنند من نباید از تیمم دفاع کنم؟ نباید کسی که سرمنشا تبانی هست را محکوم کنیم؟ برنامه ۹۰ به وضوح تبانی گیتی پسندی ها را نشان داد و ما می خواستیم حرکت آنها را محکوم کنیم.

*وقتی بازی با نتیجه مساوی تمام شد و شانس دبیری برای قهرمانی بسیار زیاد، شماری از تماشاگران آذری زبان ما به خوشحالی پرداختند.حدود ۱۰۰۰ نفر از تماشاگران ما ترک هستند و از قهرمانی دبیری خوشحال بودند.

*اگر امسال از پشت میکروفن به افشین دبیری و وحید شمسایی تبریک گفتم فصل قبل هم در بازی آخر قهرمانی گیتی پسند را تبریک گفتم.

*در مورد ناراحتی محمد کشاورز هم حرف دارم. ما اینجا به کشاورز سیم خاردار می گفتیم..به حمید احمدی سیم خاردار می گفتیم و به علی کیایی هم سیم خاردار می گوییم.اینکه گفتم” اگر شما سیم خاردار بودی اما الان عمرو عاص هستی” چرا کشاورز به خودش گرفت؟ ما وقتی هم در مورد تبانی حرف می زنیم می خواهیم کل کشور تبانی نکنند.چرا وقتی عمروعاص را گفتم کشاورز اشکش در آمد؟ مگر اسم او را آوردم؟اگر او ثابت کرد که اسمش را آوردم از من شکایت کند.چرا محمد طاهری،مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور که سالهای قبل در منصوری بودند عمروعاص را به خودشان نگرفتند؟

*محمد کشاورز را کسی نمی شناخت و قبل از بازی در قرچک مطرح نبود اما با منصوری به همه جا رسید و مشهور شد.این همان قرچکی است که حالا کشاورز از آن به بدی یاد می کند.

*آقای کشاورز چطور من سالهای قبل آدم بدی نبودم؟ یادت رفته که پیش از بازی با اصفهانی ها می گفتی از پشت میکروفن فلان حرفها را بزن چون اصفهانی ها خوششان نمی آید و از لحاظ روانی اذیت می شوند؟ اینها که یادت نرفته؟

*زمانی که افشین کاظمی در اصفهان به میثم خیام فحش ناموسی می دهد روز سیاه فوتسال نبود؟ وقتی ۵ هزار نفر در اصفهان به دختر اکبر تقوی فحش می دهند لکه ننگ فوتسال نبوده است؟

*قسم می خورم تقوی هیچ حرفی در مورد اینکه علیه کسی شعار بدهم نزده است.من مجری مراسمی بودم و بلافاصله به سالن آمدم.البته آقای تقوی وقتی علیه تبانی صحبت کردم پیش من آمد و گفت این بحث را ادامه ندهم چون جو علیه گیتی پسند بود.

*صحبت های من در میکروفن ورزشگاه موضع رسمی باشگاه منصوری نیست.

*در قرچک کسی من را به اسم اسماعیل مولوی نمی شناسد.همه به من می گویند” فردوسی پور قرچک” و جالب اینکه بازیکنانی مثل کشاروز این لقب را روی من گذاشتند چون می گفتند که من پتانسیل موفقیت را دارم اما حالا که رفتند علیه من شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمدرضا(اصفهان) سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱

این همه دشمنی و بد دلی نسبت به همدیگر در فوتسال خوب نیست.این برد ها و باخت ها ارزش این همه توهین و افترا را ندارد.بیائید دست به دست یکدیگر دهیم و فوتسال خویش را کنیم اباد.به امید پیشرفت فوتسال و اتحاد همه عوامل ان.

سامان چهارشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۳۲

کار زشتت رو با ی کار زشت تر توجیح نکن اقای بی شخصثت.چه به کشاورز چه به هرکسی دیگه ی که این حرف رو زدی کار خیلی زشتی کردی.

حمید چهارشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳

آقایونه سایت فوتسال ببخشید اما شما با مصاحبه با هر کس ونا کسی وجهه وشخصیت سایت خودتونا پایین میارید و اما شما آقای … فرقی نمیکنه شما خیلی …. میکنی به حمید احمدی و…میگی عمروعاص پس ما هم بیایم به شما بگیم ….. آیا خوبه؟

مبین از ساری چهارشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸

سلام وخسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت،دوروز پیش در سایت مازنداسپرت که اخبار ورزشی مازندران را پوشش میدهد خبری روی خروجی سایت قرار گرفت با مضمون این که تیم راه ساری در بازی با ماهان تندیس اصلا از حضور تماشاچی محروم نبود و مدیریت تیم راه برای در امان ماندن از شعار هوادارا صبح روز بازی از طرف باشگاه پیامکی به هوادارا ارسال شده که تیم راه طبق رای کمیته اظباطی از حضور تماشاچی محروم است و در عرض کمتر از ۶ساعت این خبر از خروجی سایت برداشته شد لطفا این موضوع را پیگیری کنید باتشکر

نام ... پنجشنبه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲:۲۶

واقعان باید برای فوتسال تآسف خورد که هرکسی به خود اجازه میدهد استوره وکاپیتان تیم ملی را زیر سوال ببرد کسی که زحمتها ی فروان برای کشورمان کشید حال باید پای مطربان و مجلس گردان عروسی ها هم به فوتسال بازشود…

محسن پنجشنبه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵

جون مادرتون شخصیت سایت رو پایین نیارید.چرا با این آدما مصاحبه میکنید تا باعث شهرتشون بشید؟؟؟؟؟؟؟؟ آقای اردهالی لطفا خواهشا این مصاحبه رو از رو سایت بردارید… بابا هر چی باشه محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال این مملکته .التماس میکنم این مصاحبه رو از رو سایت حذف کنید….

محمد جمعه , ۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲

سلام
من اهل قرچکم و از ابتدای تاسیس باشگاه منصوری بازیهاشو میرفتم،اون روز واقعا خودم نارحت شدم و به همین آقای مولوی گفتم که کار درستی نکردی و ایشون باز یک جمله بد به محمدکشاو.رز گفتند و اگر دوستانم نبودند با همین آقی فردوسی پور قرچک نزدیک بود درگیر بشم…