کد خبر : 6485
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1393 - 9:44
-

جایگاه فوتبال برزیل به خاطر فوتسال است!

جایگاه فوتبال برزیل به خاطر فوتسال است!
اسکار ستاره برزیلی تیم فوتبال چلسی کتابی در مورد نحوه پیشرفت خود و بازی در کشور برزیل و تاثیر فوتسال بر فوتبال برزیل به رشته تحریر درآورده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، اسکار ستاره چلسی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل کتابی در مورد فوتبال برزیل و بازیکنان در آن به کمک تام وات‌ نویسنده انگلیسی نوشته که ماه آینده به مناسبت میزبانی برزیل در جام جهانی منتشر می‌شود و عواید حاصل از آن به کودکان بی‌سرپرست سائو‌ پائولو اختصاص می‌یابد.

در بخش‌هایی از این کتاب آمده است : تا رسیدن به ۱۶ سالگی فوتسال هم بازی می‌کردم فکر می‌کنم جایگاهی که فوتبال برزیل به دست آورده به خاطر فوتسال این کشور است. زمین‌های فوتسال کو‌چکترند، دروازه‌ها هم کوچک هستند و باید در هر کاری که می‌کنید، سریعتر باشید، به خصوص که باید تصمیمات سر‌یعتری بگیرید.

اگر دریبل می‌زنید باید توپ را در محوطه کوچکتری کنترل کنید و اگر شوت می‌زنید باید دقت بسیار بالاتری به خاطر کوچک بودن دروازه داشته باشید بسیاری از بازیکنان برزیل مانند من بدون مربی آموزش دیده‌اند اولین آموزش من در یک باشگاه نبود بلکه به مدرسه‌ای رفتم که توسط شهرداری اداره شده و پولی دریافت نمی‌کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.