کد خبر : 6533
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1393 - 18:32
-

فوتسالیست های یزدی برای لیگ برتری شدن پا به توپ شدند!

فوتسالیست های یزدی برای لیگ برتری شدن پا به توپ شدند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشورحدود ۱۰۰ روز پیش به پایان رسیده و مرحله پلی آف بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در ۲۳ و سی ام خرداد ماه برگزار می شود . طبق قرعه کشی بعمل آمده در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشورحدود ۱۰۰ روز پیش به پایان رسیده و مرحله پلی آف بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در ۲۳ و سی ام خرداد ماه برگزار می شود .

طبق قرعه کشی بعمل آمده در بازی رفت این مرحله تیم پکیج ایساتیس یزد در ۲۳ خرداد در سالن کارگران مشهد مهمان فردوسی است و بازی برگشت نیز در ۳۰ خرداد ماه در سالن عدالت یزد برگزار می شود .

تیم فوتسال پکیج به سرمربیگری ˈ محمد حسن باغبان صالح ˈ برای اولین باز طی سه سال گذشته که در لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور دارد به مرحله پایانی صعود کرده است .

این تیم که ۵۰ درصد بازیکنان آن را نفرات غیر بومی تشکیل می دهد امسال با صدرنشینی در گروه ب به مرحله مرحله پلی آف راه یافت .

سرپرست پکیج در خصوص آخرین وضعیت این تیم و برنامه های آن برای حضور در مرحله پایانی مسابقات گفت: به غیر از ˈ رحیم سعیدی نیا ˈ که بعلت سه اخطاره بودن نمی تواند بازی کند مشکلی برای مسابقات پلی آف نداریم .

ابوالقاسم میرزایی از شناخت تیم حریف در این مرحله حساس خبر داد و اضافه کرد: فقط به قهرمانی و صعود به لیگ برتر فوتسال کشور می اندیشیم .

وی اظهار داشت: راهیابی به لیگ برتر کشور از اهداف چندین ساله باشگاه پکیج است که انجام آن می تواند در توسعه رشته فوتسال استان نقش آفرین باشد .

سرپرست پکیج یزد ابراز امیدواری کرد تا این تیم با کسب نتیجه لازم در مشهد مقدس بتواند با حضور پرشور مردم و علاقمندان جشن قهرمانی را در یزد برگزار نماید .
منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.