کد خبر : 6572
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1393 - 11:00
-

افتخاری: خیال یک عده با ماندن خسوس راحت شد!/ناظم الشریعه سرمربی نمی‌شود چون عمادی تجربه زیادی دارد

افتخاری: خیال یک عده با ماندن خسوس راحت شد!/ناظم الشریعه سرمربی نمی‌شود چون عمادی تجربه زیادی دارد
رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه وضعیت مربیان تیم ملی فوتسال بعد از جلسه با خسوس کاندلاس مشخص خواهد شد، گفت: محمد ناظم الشریعه را برای فعالیت در تیم بزرگسالان مد نظر داریم نه برای سرمربیگری تیم امید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با بیان اینکه وضعیت مربیان تیم ملی فوتسال بعد از جلسه با خسوس کاندلاس مشخص خواهد شد، گفت: محمد ناظم الشریعه را برای فعالیت در تیم بزرگسالان مد نظر داریم نه برای سرمربیگری تیم امید.
سید رضا افتخاری در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی اظهار کرد: فشارها در حال حاضر فروکش کرده است. بعد از آنکه اعلام کردیم خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی باقی می‌ماند خیال یک عده راحت شد و برای همین از میزان فشارها کاسته شد!

وی افزود: برای اینکه خیال این عده راحت‌تر هم بشود، تصمیم جدیدی گرفته‌ایم و قصد داریم قرارداد خسوس را تا جام جهانی ۲۰۱۶ تمدید کنیم. این موضوع باعث ایجاد آرامش بیشتر در تیم ملی خواهد شد. ما از خسوس راضی هستیم و بعد از گرفتن مجوزهای لازم، قراردادش را تا سال ۲۰۱۶ تمدید خواهیم کرد.

رئیس کمیته فوتسال در ادامه درباره آخرین وضعیت انتخاب مربی جدید برای تیم ملی و تقویت کادر خسوس کاندلاس، یادآور شد: من با محمد ناظم الشریعه سرمربی حفاری صحبت کردم. قرار شد بعد از جلسه نهایی با خسوس و تایید سرمربی، ایشان به کادر فنی تیم ملی اضافه شود. در اینصورت و با توجه به اینکه تیم ملی امسال رقابت‌های زیادی را پیش رو دارد، ناظم الشریعه باید از تیم باشگاهی خود کنار برود و فقط در تیم ملی فعالیت کند.

افتخاری در خصوص اینکه گفته می‌شود ناظم الشریعه قصد دارد سرمربی تیم فوتسال امید ایران شود، تصریح کرد: اینجا اینطور نیست که یک نفر بگوید من اینجا را می‌خواهم یا آنجا! این ما هستیم که تشخیص می‌دهیم کجا کار کند. ما در حال حاضر در تیم بزرگسالان احساس خلاء می‌کنیم و نیاز داریم ناظم الشریعه در کنار خسوس باشد. ناظم الشریعه سرمربی امید نمی‌شود چون ما در این تیم مصطفی عمادی را داریم که تجربه زیادی دارد!

وی ادامه داد: یک مربی فی البداهه سرمربی ملی نمی‌شود. نمی‌توان تیم را دست فردی داد که تازه به تیم ملی آمده است! به هر حال نظر ما این است که هم محمد هاشم زاده و هم محمد ناظم الشریعه در تیم بزرگسالان و در کنار خسوس کاندلاس کار کنند. تقسیم کار و وظیفه را خسوس در تیم بزرگسالان انجام خواهد داد و از این بابت مشکلی نداریم.

رئیس کمیته فوتسال در پایان درباره پیشنهاد باشگاه کویتی به خسوس کاندلاس هم گفت: خسوس به کویت نمی‌رود. سطح تیم ملی فوتسال ایران با باشگاه‌های کویتی قابل قیاس نیست. خسوس اگر می‌خواست از ایران برود، به پیشنهاد ژاپن پاسخ مثبت می‌داد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

واقعا؟؟؟؟برو عمو مردم میفهمن فکر میکنی همه مثل خودتن

ali شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

Khak bar sare futsali ke to raeiseshi,,

تماشاگر یکشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۶:۵۸

آقای افتخاری وقتی تیم نتیجه نگیره سرمربی عوض میشه نه کمک مربی – فقط تو مملکت ما که مدیرانی مثل شما بدون تجربه و بقول خودت فی البداهه و با روابط اومدی توی فوتسالی که حتی قوانینش رو هم بلد نبودی تیم نتیجه نگیره کمکها عوض میشن – آقای افتخاری مردم رو احمق فرض نکن ژاپنی که ۲ دوره داره قهرمان میشه و این دوره هم ایران رو خار و خفیف کرد دنبال خسوسه که تو فینال ۴۰ دقیقه سرگیجه داشت و نتونست تیمش رو روبروی ژاپن هدایت کنه ؟