کد خبر : 6588
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1393 - 16:00
-

درخواست دبیری تبریز رد شد!/ ۱۶ مرداد آغاز لیگ برتر فوتسال

درخواست دبیری تبریز رد شد!/ ۱۶ مرداد آغاز لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، باشگاه دبیری که به عنوان نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا حضور دارد ، طی درخواستی خواهان تعویق زمان آغاز لیگ شده بود . رئیس کمیته فوتسال در این خصوص گفت: طی جلسه هیأت رئیسه و صحبت اعضا، شانزدهم مرداد ماه به عنوان تاریخ آغاز لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، باشگاه دبیری که به عنوان نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا حضور دارد ، طی درخواستی خواهان تعویق زمان آغاز لیگ شده بود .
رئیس کمیته فوتسال در این خصوص گفت: طی جلسه هیأت رئیسه و صحبت اعضا، شانزدهم مرداد ماه به عنوان تاریخ آغاز لیگ برتر فوتسال تصویب شد که معتقدم زمان مناسبی برای شروع رقابت‌هاست، اما پس از این جلسه به دلیل حضور دبیری تبریز در جام باشگاه‌های آسیا مسئولان این باشگاه خواستار به تعویق افتادن شروع لیگ شدند. اما در این خصوص نمی‌توان تغییری صورت داد زیرا بسیاری از باشگاه ها بنا بر این تاریخ در حال برنامه‌ریزی هستند و در نظر نداریم اتفاقی همانند سال گذشته تکرار شود تا برخی تیم‌ها از این تعویق صدمه ببینند، در همین راستا شانزدهم مرداد به طور حتم شاهد آغاز لیگ برتر هستیم.

سیدرضا افتخاری افزود: سال گذشته مراسم قرعه کشی لیگ برتر با درخواست مسئولان باشگاه گیتی‌پسند بود که در اصفهان برگزار شد و در صورتیکه تمایل آنها نبود قرعه‌کشی در تهران برگزار می‌شد. البته ما از جریان حمایت کردیم و همین امر باعث شده تا مسئولان باشگاه مشهد نیز داوطلب میزبانی قرعه‌کشی لیگ برتر باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی عبدی شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲

افتخاری با دبیری لج کرده و می خواد دبیری هم تو آسیا مثل تیم ملی نتیجه نگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!