کد خبر : 6576
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1393 - 11:45
-

لک: دوست دارم یکسال دیگر در گیتی پسند بمانم

لک: دوست دارم یکسال دیگر در گیتی پسند بمانم
رضا لک که در گیتی پسند چندان موفق نبوده می گوید دوست دارد در این تیم بماند.هر چند مالک باشگاه گیتی پسند اولویت این تیم را جذب مربی خارجی عنوان کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در خصوص صحبت‌های مسئولان باشگاه گیتی پسند مبنی بر قطع همکاری با وی و احتمال انتخاب یک مربی خارجی برای تیم فوتسال این باشگاه، اظهار کرد: من هم از طریق سایت‌های خبری متوجه این موضوع شدم و مستقیم با مسئولان باشگاه صحبتی نداشته‌ام. طی یکی، دو روز آینده به صورت مستقیم با طاهری (مدیرعامل باشگاه) گفتگو می‌کنم تا هم بحث تسویه حسابم را پیگیری کرده باشم و هم درباره این مسئله حرف بزنیم.

 وی افزود: در مصاحبه جنتی (مالک باشگاه گیتی پسند) آمده بود که من هم یکی از گزینه‌های فصل بعد هستم. به هر حال خودم به شخصه دوست دارم یکسال دیگر در اصفهان و در تیم گیتی پسند کار کنم.

 سرمربی فصل گذشته گیتی پسند با اشاره به مشکلاتی که مانع قهرمانی این تیم در لیگ برتر شد، گفت: خیلی مسائل در این زمینه دخیل بود که من علاقه ندارم آنها را باز کنم چرا که ممکن است در آینده افرادی را که قصد کار کردن در گیتی پسند را دارند دچار مشکل کند. مدیریت باشگاه می‌داند که من از لحظه ورود به باشگاه وارد مسائلی شدیم که ما را از موارد فنی دور کرد.

 لک ادامه داد: مشکلات زیادی وجود داشت که اجازه نداد ما تمرکز لازم را داشته باشیم. در هشت هفته آخر بود که با تلاش باشگاه موفق شدیم نتایج خوبی بگیریم. ضمن اینکه باید بدشانسی‌های فنی و مصدومیت بازیکنان را هم به این مسائل اضافه کرد.

 وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به این سئوال که “آیا از رها کردن تیم ملی و پیوستن به گیتی پسند در ابتدای لیگ گذشته پیشمان نیست”؟، گفت: تجربه کار در گیتی پسند تجربه بزرگی بود. کار در تیم ملی مشکلاتی داشت که قبلا آنرا اعلام کرده بودم.

سرمربی فصل قبل گیتی پسند در پایان گفت: احساس من در تیم ملی این بود که فردی باید کنار خسوس باشد که نظراتش را قبول کند. با توجه به روحیاتی که خسوس کاندلاس (سرمربی تیم ملی) دارد، وی نیاز دارد نفراتی در کنارش باشند که اختیارات بیشتری داشته باشند چون اداره کردن تیم ملی با آن گستردگی نیاز به چند نفر دارد.

 

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صادق شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

انشاالله آقای لک برا ادامه مربیگری بیان تیم شهرداری ساوه

مشيري شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳

نه میثاق تهران،چون لیاقت خوراکچی داشتن تیمی است که برای قهرمانی آسیامیجنگد