کد خبر : 6617
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1393 - 12:46
-

خسوس: با تیم کویتی مذاکره داشتم اما غیر مستقیم!/ می خواهم با جوانان به تورنمنت چین برویم

خسوس: با تیم کویتی مذاکره داشتم اما غیر مستقیم!/ می خواهم با جوانان به تورنمنت چین برویم
سرمربی تیم ملی خبر پایگاه خبری فوتسال مبنی بر پیشنهاد باشگاه نادی الکویت را تائید کرد اما گفت یک شرکت بدون اطلاع او با این باشگاه وارد مذاکره شده است.

خسوس کاندلاس پیش از شرکت در جلسه امروز(یک شنبه) با رئیس کمیته فوتسال در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، ابتدا درباره پیشنهاد افتخاری برای تمدید قراردادش تا پایان جام جهانی ۲۰۱۶ اظهار کرد: تمایل دارم این همکاری ادامه پیدا کند و تا پایان جام جهانی سرمربی تیم ملی باشم اما هنوز صحبتی به صورت مستقیم انجام نشده است.

وی همچنین دباره مذاکره مدیر برنامه هایش با باشگاه نادی الکویت تصریح کرد: من اصلا مدیر برنامه ندارم! پیشنهادی از این باشگاه به من شده است اما مدیر برنامه ندارم. همچنین من هم به صورت مستقیم با آن ها صحبتی نداشته ام و ممکن است شرکتی از طرف من با نادی مذاکره کرده باشد!

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا حضور تیم بزرگسالان در تورنمنت چین قطعی است؟ گفت: ایده اولیه ما این است که تیم زیر ۲۴ سال به چین برود. همچنین علی صانعی تعدادی از ملی پوشان ما را برای بازی های دانشجویان خواسته است که ما مشکلی نداریم.

خسوس در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا بازی با تیم های میانمار، ویتنام و چین می تواند در این تورنمنت برای فوتسال ایران منفعتی داشته باشد؟ به fut5al گفت: این بازی ها برای بازیکنان جوان می تواند مفید باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.