کد خبر : 6611
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1393 - 19:39
-

داداشی: خسوس روی کاغذ پرفسور است!

داداشی: خسوس روی کاغذ پرفسور است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، در سالهای نه چندان دور و در زمانی که فوتسال ایران تنها ابرقدرت فوتسال آسیا بود و حتی در جهان هم حرفی برای گفتن داشت ، بازیکنان خوب و با استعدادی در تیم ملی فوتسال برای به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، در سالهای نه چندان دور و در زمانی که فوتسال ایران تنها ابرقدرت فوتسال آسیا بود و حتی در جهان هم حرفی برای گفتن داشت ، بازیکنان خوب و با استعدادی در تیم ملی فوتسال برای به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کردند و عرق می ریختند.بدون هیچگونه چشم داشتی، بدون هیچ توقعی.
یکی از این بازیکنان لایق و خوب ادوار پیشین تیم ملی فوتسال ایران کسی نبود جز سیامک داداشی.بازیکنی با اخلاق و تحصیل کرده با قابلیت های بالا.
بازیکنی که در تیم ملی و تیم های باشگاهی چون استقلال ، پیمان و .. در کنار بزرگانی همچون شادروان بابک معصومی ، علی صانعی ، وحید شمسایی،محمدرضا حیدریان ، امیر فراشی و… سرباز این مملکت بودند.
امروز بعد از گذشت آن سالهای خوب و درخشان پای درد دل و صحبت این ملی پوش سابق فوتسال نشستیم تا برگی از خاطرات آن روزهای خوب فوتسال را برای ما ورق بزند.

fut5al : شما در زمان خداحافظی در اوج دوران ورزشی خودتان بودید ، دلیل خداحافظی ناگهانی شما چه بود؟
داداشی : بنده افتخار این را داشتم که در جام های جهانی ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ پیراهن مقدس تیم ملی فوتسال را بر تن کنم. اما بعد از جام جهانی ۲۰۰۴ به خاطر پاره شدن رباط صلیبی مجبور شدم زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارم که خوشبختانه عمل موفقیت آمیزی بود اما بدلیل طولانی شدن دوران نقاهت و فاصله زیادی که بین خوب شدن من و زمان بازی کردن من افتاد مجبور شدم از فوتسال خداحافظی کنم.

fut5al : بعد از خداحافظی از فوتسال به چه کاری مشغول شدید؟
داداشی :بعد از خداحافظی از فوتسال یک فصل بعنوان مربی در تیم فوتسال پوشینه بافت قزوین در لیگ دسته یک مشغول به فعالیت بودم و بعد از آن هم نیم فصل در استقلال تهران و نیم فصل هم در شهید منصوری قرچک مربی گری کردم.

fut5al : با توجه به سابقه شما در فوتسال به عنوان یک کارشناس خبره، اوضاع کنونی فوتسال ایران را چگونه ارزیابی میکنید؟
داداشی :همه به این موضوع واقف هستند که تیم ملی فوتسال ایران در آسیا و دنیا از قدرت های این رشته جذاب محسوب و ما استعدادهای زیادی در این زمینه داریم، جدا از وحید شمسایی که بعنوان سلطان فوتسال آسیا محسوب می شود ، در حال حاضر بازیکنان خوب و با تجربه دیگری هم داریم که می توانند با حضور موثر خود به تیم ملی فوتسال کمک کنند.
در کل ما بازیهای خوبی به نمایش میگذاریم و دلیل این نمایش زیبا داشتن بازیکنان خوب و با کیفیت است ، اما متاسفانه در مقابل تیم های قوی تر این بازی خوب را مشاهده نمی کنیم و می بینیم که بازیکنان از لحاظ روحی روانی آمادگی همیشگی را ندارند که این موضوع نشان دهنده نقش ضعیف مربی در افزایش آمادگی روانی تیم است.
در تمام بازی های ما شاهد این بودیم که تیم ملی فوتسال در نیمه دوم از لحاظ بدنی و روحی در مقابل حریفان کم می آورد، بخصوص در زمان هایی که حریف ما یک مقدار از لحاظ قدرت و سطح بالاتر باشد.

fut5al : نظر شما در خصوص عملکرد ایران در بازی با ژاپن در فینال جام ملتهای آسیا چیست؟
داداشی : در کل بازی دست ما بود اما این مالکیت توپ و زمین برای ما بی ثمر بود و در مقابل ژاپن با انجام یک بازی تاکتیکی و هدفدار به نتیجه دلخواه خود رسید.

fut5al : عملکرد خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی را چگونه ارزیابی می کنید؟
داداشی : بنده نظر خاصی در مورد ایشان ندارم چون اصلا نتوانسته کمکی به پیشرفت فوتسال ما بکند.شاید عنوان ایشان پروفسور باشد اما روی کاغذ چون در عمل ما برنامه خاصی از ایشان ندیدیم.
در مملکتی که پر از استعدادهای ناب در زمینه مربیگری فوتسال هستیم ، آوردن مربی خارجی معنایی ندارد.جدا از آقای حسین شمس که در رده مربیگری فوتسال در جهان شناخته شده است ما مربی های خوب دیگری هم داریم که می توانیم از آنها هم استفاده کنیم.
به نظر من بهترین حالت برای رشد و پیشرفت فنی تیم ملی فوتسال انتخاب یک مربی ایرانی با دانش و جوان است. ما می توانیم از مربیان جوانی مثل وحید شمسایی یا دیگران استفاده کنیم.امثال او با ایده های خلاقانه و نوین می توانند در روند رو به رشد فوتسال ما سهم بزرگی داشته باشند.

fut5al : به نظر شما نگهداشتن مجدد آقای خسوس بعنوان سرمربی کار منطقی است؟
داداشی :خیر، به هیچ وجه ایشان اگر قرار بود به تیم ما کمک کنند در همین چهار سالی که بعنوان دستیار و سرمربی کنار تیم بودند کمک می کردند و ما می بایست در فوتسال ایران شاهد پیشرفت باشیم در صورتی که چنین اتفاقاتی نیفتاد.

fut5al : خودتان برای برگشت مجدد به عرصه مربیگری در فوتسال برنامه ای دارید؟
داداشی : چند پیشنهاد خوب برای فصل جدید به من داده شده که در حال بررسی آنها هستم، بالاخره من هم از خانواده فوتسال هستم و خوشحال می شوم مجدد به آن برگردم.

fut5al : مدرک مربیگری هم دارید؟
داداشی : بله، تمام کلاسهای مربیگری را حضور داشتم و مدرک آن را هم دریافت کرده ام. در حال حاضر هم منتظر شروع آخرین دوره کلاسهای مربیگری حرفه ای A آسیا هستم که در آن شرکت کنم.

fut5al : آیا در زمانی که از فوتسال دور بودید و وقت آزاد بیشتری داشتید درس هم خوانده اید؟
داداشی : بله ، من هم اکنون دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد هستم و ترم آخر آن را پشت سر میگذارم و بدلیل داشتن معدل بالا بدون کنکور دوره دکتری هم پذیرفته خواهم شد.

fut5al : در پایان اگر صحبتی خاصی دارید بفرمایید.
داداشی : صحبت خاصی ندارم و فقط می توانم بگویم که امیدوارم با قدرت تمام مجدد به عرصه فوتسال بازگردم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶

شما هم که معلوم از وحید اصلا خط نگرفتیا!!!!!!!!!