کد خبر : 6649
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 خرداد 1393 - 12:21
-

اعتراض باشگاه دبیری به زمان آغاز لیگ برتر!

اعتراض باشگاه دبیری به زمان آغاز لیگ برتر!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضاافتخاری رئیس کمیته فوتسال در مصاحبه ای اعلام کرد زمان آغاز لیگ ۱۶ مرداد است و بر اساس مصوبه هیئت رئیسه امکان تغییر آن وجود ندارد. این در حالی است که باشگاه دبیری برای حضور قدرتمند تر در باشگاههای آسیا به دنبال جذب بازیکن قرضی است ، که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضاافتخاری رئیس کمیته فوتسال در مصاحبه ای اعلام کرد زمان آغاز لیگ ۱۶ مرداد است و بر اساس مصوبه هیئت رئیسه امکان تغییر آن وجود ندارد.
این در حالی است که باشگاه دبیری برای حضور قدرتمند تر در باشگاههای آسیا به دنبال جذب بازیکن قرضی است ، که در صورت آغاز لیگ قبل از باشگاههای آسیا امکان انجام این موضوع وجود ندارد.
از این رو افشین دبیری مالک این باشگاه با انتقاد از کمیته فوتسال به دلیل عدم موافقت با استارت لیگ ۹۳ بعد از جام باشگاه‌های آسیا خاطرنشان کرد: گرچه قبلا چنین اتفاقی رخ داده بود و افتخاری هم گفته بود که از نماینده ایران در این رقابت‌ها حمایت خواهد کرد اما عملا ما همکاری‌ای از جانب آنها ندیدیم. آنها به نامه درخواست ما برای آغاز لیگ فصل آینده بعد از جام باشگاه‌ها جواب مکتوب ندادند اما شفاهی اعلام شد که آغاز مسابقات از ۱۶ مرداد است. به این شکل هیچ تیمی به ما در زمینه بازیکن کمکی کمک نخواهد کرد. منِ باشگاه‌دار هم اگر در حین لیگ، تیمی بخواهد بازیکنم را به صورت قرضی به آنها بدهم این کار را نمی‌کنم، پس حالا هم از دیگر تیم‌ها نمی‌توانم توقع همکاری داشته باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳

اقای افشین خان دبیری بخاطر منافع خودت ضربه به این همه بازیکن که از اسفند تا مرداد هیچ مبلغی رو نگرفتن نزن…ماهم زندگی داریم هااااا…اگه لیگ عقب بیوفته یعنی ۶ماه پول نمیگیرن بدبخت هااا…اقاجون ول کن دیگه …