کد خبر : 6650
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 خرداد 1393 - 14:31
-

کامیاب: گفتند سال آینده هم با همین کادر مدیریتی وارد لیگ برتر می شویم!

کامیاب: گفتند سال آینده هم با همین کادر مدیریتی وارد لیگ برتر می شویم!

ظهیر کامیاب در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: طی روزهای گذشته از سوی باشگاه اعلام شد که برای دریافت باقیمانده قراردادهایمان به دفتر باشگاه برویم و قراردادهایمان به صورت تمام و کمال تسویه شد که باید بگویم بعد از علم و ادب مشهد در آن سال های دور،

ظهیر کامیاب در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: طی روزهای گذشته از سوی باشگاه اعلام شد که برای دریافت باقیمانده قراردادهایمان به دفتر باشگاه برویم و قراردادهایمان به صورت تمام و کمال تسویه شد که باید بگویم بعد از علم و ادب مشهد در آن سال های دور، باشگاهی به این با نظمی در پرداخت ها ندیده بودم.

وی افزود: آقای نوری سرپرست باشگاه تاسیسات دریایی در گفتگویی که با بازیکنان داشت، تاکید کرد هیچ تغییری در کادر مدیریتی باشگاه برای فصل آینده به وجود نخواهد آمد و تاسیسات با همان مدیریت سال گذشته و با قدرت بیشتر کار را برای سال آینده شروع خواهد کرد.

این بازیکن باتجربه تاسیسات دریایی ضمن ابراز بی اطلاعی از امکان حضور شمسایی در کادر مدیریتی سال آینده تاسیسات متذکر شد: به نظر نمی آید که چنین اتفاقی رخ دهد. ضمن اینکه طبق گفته مسئولان، باشگاه به هم منوال ادامه می دهد و اگر قرار بر کناره گیری یا واگذاری بود در همین جلسه آخر در مورد رضایتنامه ها صحبت می شد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.