کد خبر : 6731
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 15:01
-

تیم امید به چین می رود / بزرگسالان به کویت و گرندپریکس!

تیم امید به چین می رود / بزرگسالان به کویت و گرندپریکس!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدهادی آیت‌اللهی رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال از مصوبات فوتسالی این کمیته گفت. آیت الهی درباره دیدار دوستانه فوتسال بانوان ایران و روسیه گفت: تیم ملی فوتسال بانوان نیز با تیم ملی روسیه دو بازی در آبان ماه خواهد داشت تا بتواند با برگزاری دیدارهای دوستانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدهادی آیت‌اللهی رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال از مصوبات فوتسالی این کمیته گفت.
آیت الهی درباره دیدار دوستانه فوتسال بانوان ایران و روسیه گفت: تیم ملی فوتسال بانوان نیز با تیم ملی روسیه دو بازی در آبان ماه خواهد داشت تا بتواند با برگزاری دیدارهای دوستانه در شرایط خوبی قرار بگیرد. در واقع با برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای تیم‌های پایه، معتقدم رشد فنی ملی پوشان بالا رفته و ما قصد داریم که تیم‌های ایرانی با حضور در مسابقات با آمادگی بالایی حضور داشته باشند.

همچنین در نشست کمیته فنی و توسعه، اعضای حاضر در این نشست موافقت خود را با اعزام تیم فوتسال امید به تورنمنت چین که در تیر ماه برگزار می‌شود و همچنین شرکت تیم ملی فوتسال بزرگسالان در مسابقات جام فوتسال کویت و گرند پریکس برزیل اعلام کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.