کد خبر : 6714
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 11:13
-

نصیری: جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان به اهواز آورده می‌شود

نصیری: جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان به اهواز آورده می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مسوول برگزاری مسابقات فوتسال بانوان فدراسیون گفت: در دیدار ملی‌حفاری و پرسپولیس تهران که تکلیف قهرمان در آن مشخص می‌شود، جام قهرمانی و مدال‌ها به اهواز آورده می‌شود. شیرین نصیری اظهار کرد: جام و مدال ها را سفارش داده ایم و روز جمعه، ۲۳ خردادماه همکاران ما آن‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مسوول برگزاری مسابقات فوتسال بانوان فدراسیون گفت: در دیدار ملی‌حفاری و پرسپولیس تهران که تکلیف قهرمان در آن مشخص می‌شود، جام قهرمانی و مدال‌ها به اهواز آورده می‌شود.

شیرین نصیری اظهار کرد: جام و مدال ها را سفارش داده ایم و روز جمعه، ۲۳ خردادماه همکاران ما آن‌ها را به اهواز می‌آورند.

وی بیان کرد: باتوجه به این که تیم های اول تا سوم از بین تیم های ملی‌حفاری، پرسپولیس تهران و پخش و پالایش نفت آبادان مشخص می شوند و حریف تیم آبادان هم از رویارویی با این تیم انصراف داده است، از این تیم خواسته‌ایم که روز جمعه، در دیدار ملی‌حفاری و پرسپولیس تهران به سالن بیایند تا پس از پایان این بازی، در مراسم اهدای جام و مدال به تیم های اول تا سوم حضور داشته باشند. خودم نیز به همراه خانم علیپور، مسوول قبلی برگزاری مسابقات فوتسال بانوان فدراسیون، برای اهدای جام و مدال‌ها به اهواز می‌آییم.

مسوول برگزاری مسابقات فوتسال بانوان فدراسیون گفت: امسال لیگ با توجه به انصراف تیم پرسپولیس مشهد با ۱۱ تیم دنبال شد. همچنین یک تیم که دانیال ایذه است به لیگ یک سقوط می‌کند و دو تیم هم به لیگ برتر صعود می کنند و انشاالله دهمین دوره رقابت های لیگ برتر که قرار است از اواخر مردادماه آغاز شود، با ۱۲ تیم برگزار می‌شود.

وی درباره نحوه سقوط دانیال ایذه به لیگ دسته یک توضیح داد: این تیم با توجه به این که در دو دیدار، مقابل حریفان خود حاضر به بازی نشد، با حکم کمیته انضباطی و با توجه به قانون و مقررات، از جدول بیرون کشیده شد و در هفته پایانی نمی‌تواند مقابل حریف خود حاضر شود. البته اگر این تیم این هفته هم بازی می کرد، با توجه به نتایجی که به دست آورده بود، سقوطش از قبل قطعی شده بود.

نصیری در ادامه خاطر نشان کرد: برای سال آینده سعی می‌کنیم که تمام نواقص رفع شود و مسابقات منظم و هم‌پای لیگ برتر آقایان برگزار شود تا دیگر حرف و حدیثی در کار نباشد.

وی در ادامه درباره بازی فینال جام حذفی فوتسال بانوان بین تیم های پرسپولیس تهران و ملی حفاری هم گفت: این دیدار قرعه‌کشی شد و قرار است ۳۰ خردادماه به میزبانی تهران انجام شود.

مسوول برگزاری مسابقات فوتسال بانوان فدراسیون در پاسخ به این سوال که فدراسیون چه برنامه ای برای تیم های قهرمان جام حذفی و لیگ برتر دارد؟ عنوان کرد: برخی تیم‌ها خودشان رایزنی می‌کنند و در تورنمنت‌هایی شرکت می‌کنند. البته ما هم برنامه ریزی خواهیم کرد که فعالیت تیم قهرمان در همین حد نباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.