کد خبر : 6735
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 9:56
-

شمس و میکو،گزینه های اصلی سرمربیگری دبیری

شمس و میکو،گزینه های اصلی سرمربیگری دبیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری سه شنبه شب در جلسه ای طولانی مدت با وحید شمسایی به نتیجه نرسید.بر اساس خبرهای رسیده از این جلسه ، طرفین بار دیگر بر علاقه برای همکاری مجدد تاکید کردند اما وحید شمسایی مشکل شخصی اش را مانع بزرگی برای ادامه همکاری با تیمی که آن را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری سه شنبه شب در جلسه ای طولانی مدت با وحید شمسایی به نتیجه نرسید.بر اساس خبرهای رسیده از این جلسه ، طرفین بار دیگر بر علاقه برای همکاری مجدد تاکید کردند اما وحید شمسایی مشکل شخصی اش را مانع بزرگی برای ادامه همکاری با تیمی که آن را قهرمان کرده دانست و تاکید کرد که تنها در تهران مربیگری خواهد کرد. بدین ترتیب به نظر می رسد فارغ از همه حواشی که در مورد جدایی شمسایی از دبیری مطرح بود طرفین در فضایی دوستانه قید ادامه همکاری با هم را زده اند کما اینکه شمسایی هنوز هم برای جذب بازیکنان مورد نظر دبیری و تقویت این تیم برای جام باشگاه های آسیا تلاش می کند و دبیری هم تاکید کرده که هر زمانی که مشکلات شمسایی حل شود در باشگاه دبیری به روی او باز است.اما پس از این اتفاقات از نام های مختلفی مثل حسین شمس،محمود خوراکچی،شهاب سفال منش و گزینه های خارجی برای هدایت دبیری نام برده شد.در این باره بد نیست بدانید بر اساس خبرهای رسیده، اولویت اصلی باشگاه دبیری،سپردن هدایت تیم به حسین شمس است.شمس که رابطه خوبی با خانواده دبیری دارد پیش از این مدیرفنی این تیم بوده اما برای نشستن روی نیمکت دبیری،باید رضایت کمیته فوتسال را برآورده کند.مدیران دبیری از شمس خواسته اند تا ظرف یکی دو روز آینده تکلیف امکان حضورش روی نیمکت تیم را روشن کند تا هر چه زودتر برای فصل جدید استارت بزنند. اگر کار شمس برای هدایت دبیری درست نشود این باشگاه با میکو مارتیچ سرمربی تیم آلومنس کرواسی مذاکره خواهد کرد.میکو مدیر سایت فوتسال پلنت و سرمربی تیم ملی فنلاند هم هست و چندی پیش با تیم آلومنس قهرمان لیگ کرواسی شد.مدیران این باشگاه کروات اسفندماه سال گذشته در تبریز پیمان برادرخواندگی با باشگاه دبیری بستند و رابطه خوبی بین طرفین برقرار است و به همین خاطر احتمال حضور میکو در تبریز کم نیست.البته شنیده می شود چنانچه تا اواخر خردادماه تکلیف قطعی نیمکت مربیگری این تیم روشن نشود هدایت تیم تبریزی به شهرام دبیری رئیس هیات مدیره باشگاه سپرده خواهد شد تا بیش از این وقت برای نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا هدر نرود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صادق پنجشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

امیدوارم آقای شمس بیان تیم شهرداری ساوه

نام پنجشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

آقای دبیری چرا معطل می کنی ؟؟؟ حالا که ترسو ها خودشون رفتند وقت رو از دست نده سلطان شمس رو بیار تا قهرمانی تیمت تضمین بشه برادر

taha پنجشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵

اقای دبیری عزیز محمود خوراکچی را بیار تا قهرمان اسیا بشی. مربی خارجی با روحیه و احساسات بازیکن ایرانی اشنا نیست و زمان میبره تا اشنا بشود . حسین شمس با فدراسیون مشکل داره و برای دبیری حاشیه ساز میشه .

نام پنجشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰

مشکل خوراکچی این است که در حد و انداره های تیم بزرگ دبیری نیست و باید سال ها شاگردی استاد شمس را انجام بدهد تا کار یاد بگیرد مربی قبلی هم ترسید و خودش رفت!!!

نام ... شنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

در مسائل پشت پرده و منشور ی قطعاً استاد شما استاده !!!!!!!

علی پنجشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸

اقای دبیری ناظم الشریعه بهترین گزینه برای شماست
بخاطر بودجه کم حفاری برای مسابقات امسال قصد ماندن ندارد

نام ... جمعه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

تو رو خدا شمس و نیار چون همزمان سه تا تیم و تمرین میده فوتسال و نابود کرده خدا ازش نگذره

امید جمعه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵

این توانایی شمس را میرسونه.
تنها کسی که می تونه همزمان ۳تیم را اداره کنه
هر چند اینا شایعه است اما همینا هم به ارزشهای شمس اضافه میکنه
قدر این اسطوره جهان فوتسال را بدونیم

نام ... شنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

پرسپولیس بهزیستی هم که زورش به یک عده سرباز نرسید و اوت شد هم از توانایی های ایشون؟؟؟؟؟!!!!

نام ... شنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

هیس !!ورود منشوری ها به تبریز ممنوع!!!!

armin شنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲:۵۲

آقای دبیری فقط خوراکچی رو بیارین..

مخ شنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵

سلطان علی افضل رو بیارین آق دبیری

ابوالفضل قاجار شنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳

خوراکچى برو میثاق رو پنجم کن. دبیرى مربى بزرگ میخاد مثل حسین شمس

خسرو شنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸

حوراکچی اگر مربی بود که با این همه بازیکن تیم میثاق رو به این روز و حال نمی انداخت که!! آقای دبیری تیم شما فقط سلطان شمس رو می خواد راستی چرا شمسایی رفت ؟؟ ترسیده ؟؟