کد خبر : 6749
تاریخ انتشار : جمعه 23 خرداد 1393 - 22:16
-

سلیمانی:بازی را بهتر از پرسپولیس مدیریت کردیم / مظفر:پرسپولیس امسال تنها بود!

سلیمانی:بازی را بهتر از پرسپولیس مدیریت کردیم / مظفر:پرسپولیس امسال تنها بود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی فوتسال بانوان حفاری اهواز در خصوص دیدار تیمش در بابر پرسپولیس که منجر به قهرمانی این تیم شد ، گفت: در این بازی ما علاوه بر آمادگی خوب بازیکنان از امتیاز میزبانی نیز نهایت استفاده را کردیم تا بتوانیم جام قهرمانی در خانه نگه داریم. مربی تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی فوتسال بانوان حفاری اهواز در خصوص دیدار تیمش در بابر پرسپولیس که منجر به قهرمانی این تیم شد ، گفت: در این بازی ما علاوه بر آمادگی خوب بازیکنان از امتیاز میزبانی نیز نهایت استفاده را کردیم تا بتوانیم جام قهرمانی در خانه نگه داریم.

مربی تیم ملی فوتسال زنان کشورمان همچنین افزود: به جز سه دقیقه آخر بازی که تیم پرسپولیس بسیار قوی تر از ما بازی کرد و فشار زیادی روی تیم ما آورد و توانست تمرکز بازیکنان ما را تا حد زیادی بر هم بزند، در بقیه زمان مسابقه بازی تحت کنترل تیم ملی حفاری اهواز بود.

سلیمانی سرمربی تیم شرکت ملی حفاری اهواز معتقد است: همیشه در رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان نیم فصل دوم به دلیل حضور بازیکنان فوتبال در تیم ها، سطح بالاتری از نیم فصل نخست دارد و عملکرد و نتایج تیم های پایین جدول این مساله را ثابت می کند.

متاسفانه همیشه فاصله تیم های بالا و پایین جدول رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان خیلی زیاد است. البته این مشکل در تمامی رشته های ورزشی زنان قابل مشاهده است و دلیل آن کم توجهی باشگاه ها به ورزش زنان و سرمایه گذاری اندک آنان در این بخش است.

به گفته سلیمانی به جز چهار یا پنج تیم بالای جدول لیگ برتر فوتسال چون تیم شرکت ملی حفاری اهواز، پرسپولیس و پالایش نفت آبادان، سایر تیم ها همیشه با مشکل اعتبار مواجه بوده و همین مساله مانع حضور قدرتمند آنان در رقابت های لیگ برتر می شود.

سرمربی تیم شرکت ملی حفاری اهواز گفت: قطعا در فینال بازی های جام حذفی که هفته آینده در تهران برگزار می شود نیز بازی بسیار سختی مقابل تیم پرسپولیس داریم اما این تیم مصمم است تا این بازی را نیز با پیروزی به پایان برد تا جام مسابقات حذفی را به اهواز ببرد.

سلیمانی سرمربی تیم فوتسال زنان شرکت ملی حفاری اهواز، نسترن مقیمی، فرزانه توسلی، فرشته کریمی و سهیلا ملمولی را بهترین بازیکنان فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان دانست.


مظفر:می‌روم تا راه را برای مربیان جوان‌تر باز کنم

شهرزاد مظفر درباره شکست تیمش مقابل حفاری و کسب عنوان سومی در لیگ برتر گفت: بازی خوبی مقابل حفاری داشتیم، اما امسال بدشانسی گریبان ما را گرفت. اینکه در طول سال مستحق قهرمانی بودیم یا نه کاری ندارم، اما در این دیدار از نظر فنی مستحق شکست نبودیم. گل‌ها را هم بر خلاف جریان بازی دریافت کردیم.

مظفر با تبریک به حفاری برای این قهرمانی اظهار داشت: باید بپذیریم باشگاهی که بهتر تیمداری می‌کند قهرمانی حق آن تیم است. باید برای قهرمانی شرایطی را داشته باشیم که ما امسال نداشتیم. همیشه نتایج در زمین و با مربی و بازیکن کسب نمی‌شود، به عوامل بیرونی هم بستگی دارد که ما از آن محروم بودیم. پرسپولیس امسال تنها بود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه منظور شما مشکلات مالی است، تصریح کرد: شما یک تیمی را می‌بینید که در آن بازیکن، مربی و دو کمک هستند، یک تیم دیگری هم داریم که پشیبانی می‌کند که ما امسال نداشتیم. تنها دو هفته مانده به پایان لیگ ۲۵ درصد قرارداد بازیکنان را دادند، بپرسید ببینید تیم‌های اول و دوم چقدر گرفتند؟ ما شرایطی که تیم را سرپا نگه دارد نداشتیم. تا آخرین لحظه در کورس قهرمانی ماندیم و یک پای فینال جام حذفی هستیم که فقط با انگیزه درونی و شخصی بازیکنان به آن رسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که علاقه‌ای به تیمداری در لیگ بانوان برای سال آینده دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: دیگر علاقه‌ای به تیمداری در لیگ ایران ندارم؛ سال به سال شرایط سخت‌تر می‌شود. در ایران مربیگری یعنی ۱۲ بازیکن و دو کمک مربی و شما باید این تیم را به همه مشکلات به دوش بکشید. خسته هستم و فکر می‌کنم این کار آب در هاون کوبیدن است. فکر نکنید این حرف‌ها برای این است که قهرمان نشدیم، قهرمان هم می‌شدیم این حرف‌ها را می‌گفتم. ۱۰ سال است که در روی همین پاشنه می‌چرخد. من می‌روم تا راه را برای مربیان جوان‌تر باز کنم. چون تازه نفس هستند راحت‌تر می‌توانند کار کنند.

سرمربی سابق تیم ملی درباره حضورش در تیم‌های خارجی گفت: در حال مذاکره هستم. البته فکر نکنید علت اینکه تیمداری نمی‌کنم دلیلش خروج از ایران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.