کد خبر : 6750
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 - 17:13
-

تیمی که هیچ نداشت و لیگ برتری شد!

تیمی که هیچ نداشت و لیگ برتری شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، به طور قطع موفقیت درهررقابت و رویدادی فاکتورهایی می خواهد که نبود یکی از آنها ، در مسیر حرکت به سمت موفقیت خلل ایجاد خواهد کرد و دستیابی به آن را سخت و یا غیر ممکن می کند. با صعود تیم فوتسال مقاومت البرز به لیگ برتر ،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، به طور قطع موفقیت درهررقابت و رویدادی فاکتورهایی می خواهد که نبود یکی از آنها ، در مسیر حرکت به سمت موفقیت خلل ایجاد خواهد کرد و دستیابی به آن را سخت و یا غیر ممکن می کند.

با صعود تیم فوتسال مقاومت البرز به لیگ برتر ، این معادلات کمی عوض شد و به عینه دیدیم که تیمی که هیچ گونه حمایت بیرونی از خود را ندارد ، در سکوتی غریبانه راه خود را به سمت موفقیت طی کرد و توانست به بالاترین لیگ باشگاهی در کشور برسد ، این مهم در حالی اتفاق افتاد که این تیم به غیراز بازیکنان و کادر فنی متحد و همدل ، هیچ فاکتور مثبت دیگری نداشت .

در راه صعود به لیگ برتر، تیم فوتسال مقاومت البرز از کوچکترین امکانات مانند داشتن البسه مناسب نیز بی بهره بود اما به گفته خودشان با مدد گرفتن ازیاد خدا و نام شهدا از این مسیر سخت با موفقیت عبور کردند .

آنطور که بازیکنان این تیم درگفت وگوهایشان اظهار کردند، تمیشان با کاستی های فراوانی از جمله عدم حمایت سپاه از تیم خود روبروبود.

مقاومت البرز درواقع تیم سپاه این استان است ، در رقابتهای امسال این ارگان به دلایلی حمایت مطلوبی از تیم خود نداشت و کج دار و مریز با این تیم سر کرد ، حمایت مادی و معنوی ناچیز از بازیکنان و فراهم نکردن امکانات حداقلی مانند خوابگاه و تهیه بلیت قطار برای بازیکنان کمی شرایط صعود را با چالش و سختی مواجه کرد .

مدیر باشگاه از عدم توجه این ارگان به فوتبال و فوتسال سخن به میان آورد و عنوان کرد، بارها بحث فروخته شدن امتیاز تیم مطرح شده است.

حال که تیم به لیگ برتر راه یافته بایستی به انتظار نشست که آیا مقاومت در لیگ برتر تیم داری خواهد کرد یا خیر؟ آیا نظر مسوولان تصمیم گیرنده در واگذاری تیم فوتسال همچنان پا برجا خواهد بود؟

-عدم حمایت مسوولان استان

از متولی ورزش استان یعنی اداره کل ورزش و جوانان تا نمایندگان مردم کرج در مجلس و یا تشکل های اداری مانند شهرداری ، فرمانداری ، استانداری و حتی هیات فوتبال ، هیچ کدام کوچکترین نقشی در صعود این تیم به لیگ برتر نداشتند.

از نگاه آنها این برداشت را می توان داشت که شاید آنها متوجه حضور تیمی از استان البرز در لیگ دسته یک کشور و در نزدیکی صعود به لیگ برتر نبودند، اما در بازی برگشت پلی آف ، متولی ورزش استان و یکی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در سالن انقلاب حضور پیدا کردند و در پایان بازی در جشن صعود این تیم نیز شرکت و با آنها دور افتخار زدند!

– از دست دادن سرمربی در شرایط حساس

تنها دو سه بازی به پایان رقابتهای گروهی و صعود تیم به پلی آف باقی مانده بود که مدیر تیم با سرمربی آن روزها ˈرضا فلاحˈ به مشکل برخورد و با لجبازی ، تیم را وارد حاشیه کرد.

رضا فلاح به دنبال حل مشکلات عدیده تیم بود اما گویا پیگیری های او به مذاق مدیران خوش نیامد و شرایط را برای جدا شدن ناخواسته او از تیم فراهم کردند.

– بازیکنانی که کنار دستشویی می خوابیدند

به قدری حمایت ها از تیم نامناسب بود، بازیکنان به علت محدودیت مکانی درکنار سرویس بهداشتی می خوابیدند که بایستی تاسف خورد! گاهی اوقات نیز بازیکنان در خانه سرمربی استراحت می کردند.

– قول هایی که به بازیکنان دادند و عمل نکردند

تعدادی از بازیکنان سرباز و برخی بازیکن عادی بودند ، در ابتدای فصل قول و قرارهایی با آنها گذاشته می شود و مبالغی را متعهد می شوند که به آنها پرداخت کنند اما نه تنها این کار را نکردند بلکه در طول فصل تنها یکی دو بار پاداش های ۵۰ هزار تومانی به آنها دادند.

به طور قطع اگر همدلی و رفاقت بازیکنان تیم با یکدیگر نبود ، در میانه های راه این تیم از هم گسسته می شد و امروز مسوولان استان البرزنمی توانستند کنار بازیکنان عکس یادگاری بیندازند و دور افتخار بزنند!

مشکلات دیگری نیز در سر راه این تیم بود اما به همین مختصر بسنده می کنیم تا دوستداران ورزش بدانند که این تیم با چه سختی هایی به لیگ برتر صعود کرد.

اگر بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال مقاومت دوستی و همدلی و توکل به خدا و مدد گرفتن از نام و یاد شهدا را نداشتند لیگ برتری نمی شدند و در میانه راه با توجه به عدم حمایت ها، تیم از مسیر موفقیت خارج می شد.

تیم فوتسال مقاومت البرز موفق شد در مجموع دو دیدار رفت وبرگشت با نتیجه ۹ بر پنج از سد تیم پرسپولیس تهران بگذرد و به لیگ برترکشور راه یابد.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

... شنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶

واقعا باید از زحمات این بازیکنان توانمند تشکر کرد.
این تیم صعود کرد با تکیه به توانایی بازیکنان و کادر فنی
ولی اینگونه حضور در لیگ برتر اصلا مناسب نیست
و بهتر هستش که امتیاز این تیم واگذار شود تا به نحو بهتری تیمداری صورت گیرد
وگرنه به سرنوشت خیلی تیمهای دیگه دچار میشن

نام ... شنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰

این تیم به لطف خدا تو لیگ برترم نتیجه میگیره کسی نمیتونه بگه که باید تیم داری کنه یا نه خودشون بهترین تصمیمو میگیرن

بازیکن تیم یکشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۲:۰۰

شمایی که نفر اول نظر دادید اونموقع که تیم روزای سختشو میگذروند کجابودی که حالا که تیم اومده بالا نظرمیدی.خاهشا نظر نده.

حميد یکشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۲:۰۳

آقایون خاهشأ جو واسه واگزاری تیم ندید حتمأ مقاومت تیم داری خواهد کرد

نام ... یکشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۲:۰۹

بهترین کار فروختن امتیاز

نام ... یکشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۲۲

احسنت به این جوونها آقای منشوری یاد بگیره که سالم هم میشه کارکرد!!!!

پیمان یکشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

هرچه خدا خواست همان میشود بنده هر آن خواست ن آن میشود

حسنی یکشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

تبریک دوباره به بازیکنان و کادر مقاومت که زحمات چند ساله خودشون رو تونستن به ثمر برسانند
با هر سختی که بود..
ایشالله این تیم هم در لیگ برتر با تقویت شدن در همه ضمینه ها بهتر نتیجه خواهد گرفت
حمایت از این تیم کم بود درست…حمایت مسئولین استان کم بود درست…اما تیمی که داره زیر نظر یک ارگان خاص کار میکنه باید بتونه هزینه های جاریش رو تامین کنه….از طرفی هر شخصی از بیرون میخواست کاری رو برای این تیم انجام بده با مقاومت و برخورد مسول تیم روبرو میشد که این امر رو به کار محالی تبدیل میکرد..وگرنه اول فصل حتی اسپانسر هم داشت این تیم و خرجهای اولیه انجام شده بود ولی به دلیل کج سلیقگی دوستان رونده شدن از کنار این تیم تا اگر یک همچین روزی رسید و تیم موفق شد فقط خود اقایون بمانند..
مهمترین دلیل نتیجه گیری این تیم همدلی و تلاش بازیکنان بود که با کمترین چشم داشتی تا سر حد توان برای این تیم مایه گذاشتن …اما نباید نقش سرمربی گذشته این تیم اقای رضا فلاح رو نادیده بگیریم مخصوصا وقتی اینکه در عرض دو فصل این تیم سقوط کرده به لیگ مناطق(لیگ سه) رو به لیگ دو بازگرداند در همان فصل هم تیم رو با اقتدار به لیگ یک اورد این فصل هم تا وقتی بود تیم با اقتدار صعود خودش رو قطعی کرده بود برای پلی اف…شاکله این تیم رو بازیکنان خوب و استخوان داری تشکیل دادن که یک مربی کار بلد هم زحمات جمع کردن و رهبری این بازیکنان خوب رو کشید و برای گفتن و حقیقت و حمایت از بازیکنانش کنار گذاشته شد
متاسفانه که نقش پر رنگی داشت ایشان برای صعود که فکر میکنم بهشون کم لطفی شد..
بازم خسته نباشید میگم به بازیکنان خوب مقاومت و کادر فعلی و سرمربی گذشته این تیم که با همت همه این دوستان بود که این زحمات به بار نشست
خدا قوت

حسنی یکشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲

نکته ای که از قلم افتاد بود اینکه کمیته فوتسال البرز تا سرحد توان و بضاعتش و رتق و فتق امور مقاومت نهایت تلاش و همکاریش رو کردن و حتی در مقاطی ار اعتبار و مالی شخصی خودشون خرج این تیم کردن مخصوصا اقای پژمان رضایی و اقای کروبی…. ولی دوستانی در راس امور این تیم بودن که به جای جاذبه داشتن دافعی قوی دارن و دوستانی که با حسن نیت قست کمک به این تیم رو داشتن از تیم دور کردن.تا هم خودشون اذیت بشن و هم بازیکنان…..مسلما اگر برخوردهای اینگونه نبود بازیکنان میتوانستند با ارامش بیشتری در مسابقات شرکت کنند… اقایون فقط توقع دارن و از همه ناراضی و شاکی و طلب کارهستن …ولی از طرف خودشون هیچ گونه تعامل و همکاری با هیچ ارگانی انجام نمیشه..ایا به نظرتون با این نوع برخورد میشه از کسی توقع کمک داشت…مسولین هییت فوتبال و کمیته فوتسال استان و تربیت بدنی وظیفه خودشون رو انجام دادن در قبال یک تیم خصوصی … به نظر من این خود مسولین تیم بودن در قبال وظایفی که دارن و تعهداتی که باید به بازیکنان داشته باشن کوتاهی کردند…
در اخر
خسته نباشید به
بازیکنان و کادر فنی این تیم ….
خسته نباشید به سرمربی سابق این تیم اقای رضا فلاح و سرپرست سابق این تیم اقای سوری..
اقای پژمان رضایی کروبی و ترابیان…

حسین یکشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳

واقعا باید تاسف خورد کرج با این همه بازیکنان خوبی که تو لیگ داره نتونه تیم داری کنه
مجید ریسی . افشین کاظمی .علی کیایی . ابراهیم مسعودی . کاظم صادقی . مجتبی حسن نژاد

نام ... سه شنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸

آقای حسین حامد رییسی و جا انداختین