کد خبر : 6780
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 - 17:06
-

جدیدی زاده: کسب عناوین برتر حق خوزستان بود!

جدیدی زاده: کسب عناوین برتر حق خوزستان بود!

سرمربی تیم فوتسال بانوان پخش و پالایش نفت آبادان گفت: به خوزستان و هیات فوتبال آن به دلیل این که تیم‌های قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور از این استان بودند تبریک می‌گویم. رز جدیدی‌زاده اظهار کرد: واقعا این عناوین حق خوزستان بود. امسال رقابت ها خیلی سخت بودند و خدا را شکر

سرمربی تیم فوتسال بانوان پخش و پالایش نفت آبادان گفت: به خوزستان و هیات فوتبال آن به دلیل این که تیم‌های قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور از این استان بودند تبریک می‌گویم.

رز جدیدی‌زاده اظهار کرد: واقعا این عناوین حق خوزستان بود. امسال رقابت ها خیلی سخت بودند و خدا را شکر که توانستیم سربلند بیرون بیایم. امسال نسبت به سال گذشته در لیگ برتر دو پله صعود داشتیم و این نشان می دهد که سیر صعودی‌ای داشته‌ایم. ما امسال در حالی که پتانسیل قهرمانی را داشتیم، در طول مسابقات یکسری بدشانسی ها هم آوردیم.

وی افزود: به هر حال ما به دلیل این بدشانسی‌ها نتوانستیم مقام قهرمانی را به دست آوریم ولی بازهم شاکر خدا هستم و نایب‌قهرمانی را به تک‌تک بازیکنانم و کادر فنی تیمم تبریک می گویم. این پیروزی را همچنین به آقای مختاری، مدیرعامل پخش و پالایش نفت آبادان تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پخش و پالایش نفت آبادان درباره عنوان قهرمانی ملی‌حفاری در لیگ برتر، گفت: ملی‌حفاری واقعا از نظر مدیریتی و کادر، کامل است. من این قهرمانی را به کادرفنی و مدیریت این تیم تبریک می‌گویم.

جدیدی‌زاده در ادامه بیان کرد: خوشبختانه امسال رقابت ها نسبت به سال گذشته بسیار نزدیک‌تر شده بود و رقابت بین تیم‌های ملی‌حفاری، پخش و پالایش نفت آبادان، پرسپولیس تهران و کاسپین قزوین به صورتی بود که هر چهار تیم برای قهرمانی می‌جنگیدند.

وی با بیان این‌که خوزستان مهد ورزش کشور است، خاطر نشان کرد: از مسوولان فدراسیون و باشگاه‌ها می‌خواهم که به ورزش بانوان به ویژه فوتسال آن بیشتر رسیدگی کنند. این رشته فقیر و نوپا است و اگر به آن بها دهند، رشد بیشتری خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.